«Укрзалізниця» в онлайн-сервіс продажу квитків додасть функцію «лист очікування»
«Укрзалізниця» планує в онлайн-сервіс бронювання та продажу квитків у 2018 році додати функцію «лист очікування». Про це в інтерв’ю «Громадському» розповів виконувач обов’язків голови правління компанії Євген Кравцов.
Пасажири зможуть залишати запит на квитки, якщо їх уже немає у відкритому продажу. Щойно квиток з’явиться – система оповістить користувача про пріоритетну можливість його викупити.
За словами Кравцова, завжди є певна кількість резервних квитків: «Це державна, військова бронь. Ще частина повертає вже куплені квитки – таких до 10%».
Принцип роботи waiting list подібний до Telegram-ботів, які шукають вільні квитки, зазначає представник компанії.
У січні 2018 року «Укрзалізниця» оновила сайт і додала функцію пошуку квитків з пересадками. Згодом вона розширила перелік поїздів, на які можна оформити електронні квитки.
Компанія планує підвищити ціни на квитки протягом року на 20%. Перше подорожчання (на 10%) відбудеться 1 квітня.