«Нова пошта» планує запустити системи криптографічного захисту, анонімізації даних клієнтів для підвищення інформаційної безпеки компанії, повідомляє «Інтерфакс-Україна».

У компанії заперечують, що скріншоти персональних даних клієнтів, у тому числі серії та номери паспортів, які з’явилися в даркнеті напередодні, є базою даних клієнтів «Нової пошти».

«База на скріншоті у пості (в Facebook – ред.) може належати будь-якому українському підприємству, там немає жодних ознак того, що це дані саме «Нової пошти». Більше того, первинний аналіз зображення показав, що в таблиці є дані, які відсутні у нашій поточній базі», – сказав агенству директор з інформаційних технологій компанії Олександр Євстратов.

Також він повідомив, що компанія впроваджує нову стратегічну програму з посиленою інформаційною безпекою та проводить переговори щодо запуску криптографічного захисту й анонімізації даних.


 Про те, що в мережі продають базу персональних даних, і що вона належить «Новій пошті», повідомив консультант із кібербезпеки Єгор Папишев 6 лютого. Прес-служба компанії одразу заперечила «актуальність бази».