BlaBlaCar провів ребрендинг та змінив алгоритм пошуку попутників
BlaBlaCar представив новий фірмовий стиль компанії, пише Inc.
Новий стиль компанія розробляла разом з британською дизайн-студією Koto.
Яскраве забарвлення попереднього логотипу змінилося більш спокійними кольорами.
«Тепер наш бренд схожий на лапки, і це символ того, що люди спілкуються. Лапки – це головні люди в поїздці, водій і пасажир, це люди, яких ми з’єднуємо, це пункти, між якими люди подорожують, і зв’язок, яка формується завдяки нашій платформі», – розповіли у компанії.
Також змінився алгоритм пошуку попутників. Тепер алгоритм дає можливість знайти водія, який може забрати пасажира по шляху свого маршруту. Пропозиції відхилитися від маршруту, щоб забрати попутників, будуть показуватися водіям ще до початку поїздки.