Українці стали менше вітати одне одного телефоном на Новий рік та Різдво
Абоненти найбільших українських мобільних операторів на Новий рік та Різдво використали вдвічі більше трафіку, ніж за аналогічний період минулого року. Про це повідомляє «Інтерфакс-Україна».
У компанії Vodafone заявляють, що за період різдвяно-новорічних свят абоненти компанії здійснили понад 1,1 мільярда дзвінків та надіслали 41 мільйон SMS.
«Із року в рік тенденція свідчить, що в зимові свята клієнти надають перевагу інтернет-привітанням. Водночас кількість вітань за допомогою дзвінків і SMS поступово зменшується – на 5% і 25% відповідно порівняно з 2017 роком. Аналізуючи активність клієнтів у новий 2018 рік і два Різдва, помітили цікавий факт – удень українці телефонували та надсилали SMS, а ввечері користувалися мобільним інтернетом. Пік інтернет-привітань припав на період із 19:00 до 22:00», – кажуть у компанії.
У «Київстарі» кажуть, що на Новий рік та Різдво у 2018 році абоненти використали вдвічі більше інтернет-трафіку й на 10% менше дзвінків. Найбільше навантаження на мережу спостерігалося в перші 30 хвилин 2018 року.
«Загалом 31 грудня 2017 року та 1 січня 2018 року абоненти здійснили понад 434 мільйони дзвінків, використавши 1,2 мільярда хвилин, надіслали 33 мільйони вітальних SMS і 355 тисяч MMS», – кажуть у компанії.
У lifecell зазначають, що кількість дзвінків у святкові дні в мережі оператора зменшилася у середньому на 9% порівняно з минулим роком.