Facebook зменшить у стрічці новин кількість постів від брендів та медіа
Facebook змінить алгоритм формування стрічки новин соцмережі, повідомив Марк Цукерберг.
Компанія отримала відгуки користувачів про те, що публікації від брендів та медіа «витісняють особисті моменти, які є запорукою взаємодії з іншими людьми».
Засновник Facebook опирається на наукові дослідження, згідно з якими спілкування між людьми в соцмережах допомагає почуватися менш самотніми і щасливими, натомість пасивне читання статей або перегляд відео не створює такої ж корисної взаємодії: «Новини від медіа та брендів можуть провокувати особисті бесіди з важливих питань. Але надто часто перегляд такого контенту – це лише пасивний досвід».
Алгоритм стрічки Facebook змінять на користь постів від друзів та близьких людей.
Цукерберг вважає, що час, який люди витрачають на Facebook, зменшиться, але стане більш цінним.