Facebook тестує розділення стрічки новин на дві
Facebook тестує поділ стрічки новин на дві частини, відокремлюючи комерційні пости від особистих. Про це повідомляє Reuters.
Згідно із заявою компанії, один канал орієнтований на друзів і родину, а другий — на сторінки, які сподобалися користувачеві.
Ця зміна може привести до того, що керівники сторінок (від новинних видань до музикантів або спортсменів) будуть платити за появу їх рекламних оголошень в стрічці, яка призначена для друзів і сім'ї.
Нововведення, пише видання, вже вплинуло на трафік веб-сайтів невеликих ЗМІ. Співробітник одного зі словацьких видань написав: «Якщо ви хочете, щоб ваші повідомлення у Facebook були помічені в старій стрічці новин, вам потрібно заплатити».
В той самий час в Facebook запевняють, що поки не планують примушувати комерційні сторінки платити за всі їхні повідомлення.
Нововведення тестують в шести країнах: в Болівії, Камбоджі, Гватемалі, Сербії, Словаччині та Шрі-Ланці і, ймовірно, продовжиться ще протягом кількох місяців.