«Укрпошта» провела ребрендинг
«Укрпошта» презентувала нову бренд-айдентику та слоган «Головна пошта країни».
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/ouKunT46jYZPR_PzrTEhxg-article.png)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/MtaXPsb2zpwHJ0zhtq0nrw-article.png)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/g-al6OTzwg8G8IT8XvYBaQ-article.png)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/Eu-2gwtfEMmZ_HHDqS3UmQ-article.png)
![](https://cdn.village.com.ua/the-village.com.ua/post_image-image/T_YZ-6JHzRZd3LHr9_V69Q-article.png)
Оновлений бренд «Укрпошти» представив генеральний директор підприємства Ігор Смілянський в Києві, повідомляє УНІАН. Він повідомив, що новий логотип повинен відображати позитивні зміни в компанії:
Сьогодні ми починаємо міняти не тільки зміст, але й форму. Слоган – «Головна пошта країни» та «Здатні дивувати». Ми даємо собі рік на те, щоб вас дивувати. Потім, я сподіваюся, це стане нормою.
Ребрендинг був проведений фірмою Saatchi & Saatchi Ukraine.
Коментарі
Підписатись