Нову рекламу бездротових навушників AirPods від Apple зняли у Києві. У відео можна впізнати кілька київських краєвидів та будівель. Решту ролика знімали також в Україні – у павільйоні відтворили декорації, які мали б створювати атмосферу Нью-Йорка.

Відео знімали у Києві в останній тиждень травня 2019 року.

Ідеєю та розробкою займалось агентство TBWA\Media Arts Lab. За організацію зйомок в Україні відповідала українська продакшн-студія Radioaktive Film.

Про київські локації, ефекти та масштаб декорацій розповідає засновник Radioaktive Film Дарко Скульський.


– З іноземної групи були режисер Оскар Хадсон, який вже працював над кліпами для Bonobo та Radiohead, оператор Деніел Лендін, який знімав стрічку Under The Skin зі Скарлетт Йоханссон і Bitter Sweet Symphony для The Verve, художник-постановник та стиліст.

Ми (Radioaktive Film – ред.), як завжди, втілювали у життя ескізи та розкадровки – все будували та освітлювали. Оскар родом з кіно-родини – він син оператора; і його сестра, і брат – режисери. Він дуже добре знає, що хоче отримати у результаті, тому працювати з ним – саме задоволення.

– Як це – знімати Нью-Йорк у Києві?

– Весь ролик знімали у Києві. Для цього в авіаційному ангарі побудували квартал Нью-Йорка розміром 80 на 50 метрів.

У ролику цього помітити не вдасться, але декорація – це не просто набір окремих сетапів, а цілісне місто з кількох вулиць, побудоване в павільйоні. І все це побудували одним шматком. Повністю декорацію буде видно вже на making-of відео.

Будівництвом «Нью-Йорка» щоденно займались більше сотні працівників.

Усю декорацію підняли на 1,2 метри – це висота батутів, які заховали під асфальтом, плиткою та пішохідним переходом.

Вулиці і офіси в декорації носять імена учасників знімальної групи. Наприклад, головний герой живе на Hudson South, на честь Оскара Хадсона.

– Які відкриті київські локації задіяли?

– Окрім павільйона, ролик знімали також на Спортивній площі, вулиці Бульварно-Кудрявській та на справжньому даху поблизу вулиці Антоновича.

Продакшн ефектів робили Framestore. Але ефект там використано лише один – елементи відео, де герой летить. Решта – знято наживо.

Трюк у фіналі відео – це не просто пост-продакшн, його знімали на декоративному даху, який, у свою чергу, збудували на справжньому київському даху. Оскар намагався максимально відзняти все наживо, щоб майже не залишати пост-продакшну роботи.


AirPods – Bounce (2019)