Київські рекламники Ксенія Сєргєєва та Кирило Сулига розробили брендинг для «Київської перепічки». Тоді вони ще не очікували, що за мить до запуску рекламний ринок обговорюватиме обсмажені в олії сосиски у тісті зовсім з іншої причини.

Текст: Андрій Баштовий, Софія Пилипюк

Фото: Mikhail Chubun

«Ми готували усе три місяці. Сказати, що ми здивувалися, коли за кілька днів до запуску це побачили, — нічого не сказати. Сказати, що розлютилися, — теж. Загалом, вже трохи спустивши пар, можна просто сказати, що такі проекти забивають в українську рекламу цвяхи «плагіат», «тупість» і «сексизм», – каже креативна копірайтерка Ксенія Сергеєва про скандальний Instagram-проект.

Основа брендингу – нова упаковка, яка могла б замінити традиційний поліетилен з серветками, рятуючи руки і светри клієнтів перепічки.

The Village Україна публікує ідею для брендингу «Київської перепічки» та говорить з її співавторкою.

 Київська перепічка

ДЕ: вулиця Богдана Хмельницького, 3

КОЛИ: 8:30-21:00, у неділю – 10:00-21:00

Instagram проекту

Facebook

Behance

Creative heads: Ksenia Sergeieva, Kirill Sulyga

Designer: Andrew Mishenko

Photographer: Mikhail Chubun

Stylist: Ju Li (HOTBED SPACE)
Makeup: Sabina Gakhramanova

Брендинг «Київської перепічки» справа рук Анжея Міщенко, талановитого і сором'язливого арт-директора одного із українських рекламних агентств. Ідея брендингу для перепічки і фотопроекту — наші. Анжей одразу загорівся нею, підхопив і доповнив.

Почати варто з того, що ми з Кирилом якось вирішили зробити щось круте. Брендинг перепічки один із таких проектів, у якому було приємно зібрати цікавих людей.

Наша ціль: щоб сподобалось людям і власник перепічки використав брендинг, а ще аби герої прийшлися до душі тим, хто захоче їх роздивитись і почитати. Якщо брендинг оживе, місяці роботи пройшли не дарма і легенда матиме красиве вбрання.

– Скільки перепічки було з’їдено в пошуках інсайту?

В пошуках інсайту – одна: коли було смачно, але незручно їсти і некрасиво тримати. А от на зйомках ми відірвались.

На кожну зйомку ми брали купу перепічок, бо знали, що ледве залишиться одна. До речі, усі перепічки щоразу були абсолютно різні. Ми вже навчилися підбирати їхню форму під образи моделей.

Рейвер (один з образів для фотосесії – ред.) з'їв свою майже одразу, ми не встигли і оком змигнути. Але найбільше діставалося фотографу, — Михайлу Чубуну. Він щоразу викладався на повну і хотів їсти все.

– На чому базується ваше бачення ідеї нового брендингу перепічки?

Перепічка вже не просто фаст-фуд біля ЦУМу. Це легенда, частина історії Києва і туристична атракція.

Ми втілили в дизайні усі атрибути «Київської перепічки». Заклад знаходиться у історичній частині Києва, це спуски і підйоми. Так з'явилася хвиляста лінія. Колір препічки — теплий, соковитий. Ми взяли його і доповнили ще кількома. Голуб на лого –персонаж відомий. Ці птахи постійні гості, адже їсти перепічку можна виключно на вулиці.

Слоган «Тільки твоя» підкреслив, що кожна перепічка не схожа на іншу, хоч і продукт масового виробництва.

– Навіщо перепічці брендинг? Перепічка ж і так є впізнаваним брендом, як би її не упаковували, чи не промотували в Instagram.

Щоб те, що має історію виглядало не гірше за новомодні заклади.

Щоб навала кальянних потіснилася і туристи знали, що справді треба спробувати у Києві не за купу грошей.

Щоб нам із вами було приємно тримати легендарну випічку, зручно їсти і цікаво фотографувати.

Cast

1. Marc Pollock

2. Stanislav Ryzhak

3. Vladyslav Putistin

4. Dasha Taivas

5. Anya Laricheva

6. Artem Shkylevych

7. Dang Vu Kateryna

– Чи розглядають варіант, що брендинг викличе зворотну реакцію, бо перепічка це щось лампове, автентичне?

Ми розуміємо, що за все, що ти робиш, тебе не побіжать хвалити. Banda із Євробаченням і після нагороди – чудовий тому приклад. Але і у нашому брендингу, і у фотопроекті ми намагалися передати цю саму ламповість, просто без пакетів. Це такий натяк на чудовий проект Маші Леоненко і Дєньги з пакетами.

Кожного героя знімали не в студії, а на вулиці, біля фасадів відомих закладів Києва. Усі мають що сказати, гарно виглядають і не соромляться з'їсти перепічку замість чорних бургерів.

Кожна із семи зйомок – це впізнавані образи. Усі моделі абсолютно різні, усім пасує легендарна випічка.