Glovo підбиває підсумки 2024 року. Для цього компанія провела велике дослідження, яке охопило кілька років роботи й засвідчило не тільки зростання бізнесу, а і його позитивний вплив на різні аспекти економічного розвитку України. 

Дослідження Yellow Effect, яке провела міжнародна компанія Statista, показало, що у 2023 році Glovo з партнерами забезпечили 12 987 робочих місць в еквіваленті повної зайнятості*, 122 мільйони євро платежів до держбюджету, а також 444 мільйони євро доданої вартості для української економіки. У 2024 році компанія вже встигла сплатити 889 мільйонів гривень податків до держбюджету й планує внести ще 495 мільйонів до кінця поточного року. 

Короткі підсумки 2024 року

Цьогоріч кількість користувачів застосунку Glovo зросла майже на 20%, кількість замовлень у жовтні 2024 збільшилася на 11% (рік до року). Компанія продовжує інвестувати в розвиток сервісу швидкого доставлення, пропонуючи нові технологічні рішення, розширюючи мережу партнерів, включно зі сходом України. У 2024 році Glovo розвивала сервіс підписки для користувачів Glovo Prime і запровадила On-Demand, який дозволяє бізнесам інтегрувати швидку доставку. До кінця року компанія планує інтегрувати на платформі функціонал Glovo Next, а пріоритетом на наступні роки є подальший розвиток швидкої комерції (Q-commerce). 

«Ми пишаємося досягненнями команди в надскладних умовах. Проте окремо взятий бізнес не може розвиватися у вакуумі. Наша місія як лідера індустрії не тільки зростати самим, а й сприяти зростанню інших. Тому ми раді, що разом із партнерами ми допомогли створити 444 мільйони євро доданої вартості для української економіки у 2023 році», – зазначила генеральна директорка Glovo в Україні Марина Павлюк. 

Окрім роботи з бізнесом, Glovo активно відгукується на суспільні запити. Улітку 2024 року в партнерстві з платформою United24 компанія успішно провела збір коштів для придбання 18 роботів-логістів. У жовтні United24 й Glovo оголосили другий збір на роботизовані платформи, які здійснюють доставлення провізії й медикаментів туди, куди не можуть кур’єри. 

Як Glovo сприяє розвитку малого й середнього бізнесу (МСБ)

Відповідно до опитування Civitta, 67% партнерів Glovo з МСБ вважають співпрацю з компанією критичною для їхнього успіху. Наразі сервіс швидкого доставлення доступний у 38 містах України. Першим містом на сході України, у якому компанія запустила роботу з початку повномасштабного вторгнення, став Павлоград у вересні 2024 року. 

Представники МСБ підтверджують важливість партнерства з Glovo: «Сучасний ринок потребує зручних і швидких рішень для споживачів, які хочуть отримувати гарячу й смачну піцу до дверей за короткий час. У перші чотири місяці співпраці з Glovo ми побачили, що кількість замовлень почала зростати, а приріст обороту склав у середньому 25%», – розповідає Юлія Гапон, менеджерка з розвитку ресторанів мережі Pizza Celentano в Дніпровському регіоні.

Крім того, компанія підтримує розвиток IT-екосистеми в Україні. У співпраці з Українським фондом стартапів Glovo проводить щорічний конкурс стартапів, а з 2024 року масштабувала цю ініціативу в технологічну конференцію PowerUp Ukraine. Вона має стати щорічною платформою для залучення міжнародних приватних інвестицій в українські технологічні компанії й стартапи та розвиток екосистеми.

*Еквівалент повного робочого часу (FTE) – це стандартна одиниця вимірювання, яка використовується, щоб порівняти трудовий вклад працівників, які працюють неповний робочий день (0,5 FTE), із роботою працівників, які працюють повний робочий день (1 FTE) у стандартизований спосіб.

Детальніше про компанію Glovo в Україні

   

Glovo — технологічна платформа, яка дозволяє придбати, доставити, передати будь-який предмет чи продукт у межах міста. Компанія, заснована в Барселоні, сьогодні працює в понад 1500 містах у 23 країнах світу в Європі, Центральній Азії й Африці. Щомісяця в усьому світі платформою Glovo користуються понад 5 мільйонів активних клієнтів, замовлення доставляють понад 70 тисяч кур’єрів, а кількість асоційованих партнерів досягає 150 тисяч. В Україні сервіс Glovo розпочав роботу в жовтні 2018 року й наразі представлений у 38 містах

   

Матеріал підготовлено за підтримки Glovo