Погодьтеся, отримувати кешбек від звичних витрат – одна з найприємніших переваг мобільного банкінгу. Його можна витратити на приємні дрібнички, донейти або ж регулярно поповнювати ним свої заощадження.

Нещодавно «ПриватБанк» запустив власну програму лояльності «Привіт», яка персоналізує пропозиції щодо кешбеку та знижки на основі інформації про вашу споживацьку поведінку, а тому пропонує на вибір найвигідніші категорії саме для вас.

Віледж разом із «ПриватБанком» розповідають, як працює програма лояльності «Привіт» і як нею скористатися.

Що таке «Привіт»?

«Привіт» – це програма лояльності в «Приват24», що пропонує персоналізований кешбек, а також знижки від «ПриватБанку» та партнерів. Вони доступні в офлайн- й онлайн-магазинах, а також можуть діяти протягом будь-якого періоду залежно від умов. Скористатися пропозиціями програми можуть усі користувачі «Приват24» віком від 14 років.

На які категорії найчастіше діють кешбеки та знижки?

«ПриватБанк» формує персоналізовані рекомендації на основі інформації про ваші шопінгові звички. Тому одна й та сама пропозиція може бути доступна для одних клієнтів і закрита для інших. Серед категорій, на які найчастіше діють кешбеки та знижки:

побутова техніка

одяг

кіно та розваги

маркетплейси

комунальні послуги

енергоощадна техніка

кав'ярні та ресторани

Як почати користуватися програмою?

Зайдіть у розділ «Привіт» на головній сторінці свого застосунку «Приват24».

Відкрийте вкладку «Всі пропозиції» й перегляньте доступні пропозиції знижок і кешбеків від банку та партнерів.

Виберіть, що подобається саме вам, і натисніть «+» на картці пропозиції, щоб активувати. Знижка й кешбек надаватимуться автоматично від кожної оплати карткою «ПриватБанку» в період дії акції від партнера.

Як відстежувати кешбек?

Навігація програми «Привіт» проста й інтуїтивна. Уся необхідна інформація міститься всього в 4 розділах:

Блок «Накопичено» містить суму накопиченої вигоди за акційними пропозиціями, яку потім можна вивести як гроші на картковий рахунок.

Блок «За весь час» відображає статистику отриманої вигоди.

Розділ «Пропозиції» показує всі доступні персональні знижки та кешбеки від банку та партнерів.

Розділ «Активовані» зберігає вже активовані персональні пропозиції.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ