Tinyteam: «маленька команда» з великими проєктами, за якою варто стежити
У листопаді найбільша платформа онлайн-освіти Prometheus повністю оновилася. Над ребрендингом працювала креативна агенція Tinyteam. Вона розробила нові позиціювання й айдентику, створила новий логотип, знайшла сучасний тон голосу.
Лише рік тому Tinyteam написали про відкриття, а вже зараз на їхньому сайті можна знайти проєкти для найбільших українських бізнесів: Prometheus, «Моршинська», «Квас Тарас», «Наша ряба». Команда розробляє стратегії, створює брендинг, айдентику та рекламні кампанії. Як зазначають засновники, що би вони не робили – пакування для піци, рекламний ролик чи постер на стіну, – роблять це з любов'ю до деталей, крафту та гумору.
Віледж разом із Tinyteam розповідають, як виникла нова агенція, з якими брендами вона вже встигла попрацювати й чому варто вірити в роботу «маленьких команд».
Бізнес, що виник із дружби:
хто створив Tinyteam
Агенцію Tinyteam заснували четверо креативників-партнерів у серпні 2023 року. Аня Удовенко до створення Tinyteam працювала артдиректоркою у Banda, там познайомилася з Альоною Зиковою, яка була проєктною менеджеркою. Діма Онищенко раніше був дизайн-лідером у Barmaley Studio, Ліза Рожкова – креативною директоркою Bart and Fink (тепер BAF).
«Ми всі були знайомі, товаришували, говорили про роботу, гуляли із собаками та ходили на вино. Тому, коли ми попрацювали на одному з проєктів разом у такому складі, вирішили створити свою агенцію», – розповідає Аня Удовенко.
З назви можна зрозуміти, що Tinyteam вірить у роботу маленьких команд. Вони здатні швидко думати, створювати та виконувати креативні завдання. І скільки б не було людей в агентстві, засновники керуватимуть основними напрямами роботи, а над реалізацією креативного рішення працюватимуть малі творчі групи.
«Для клієнтів – зручна комунікація та швидкість ухвалення рішень, для креативників – можливість створювати так, як подобається, і не випадати з етапів креативного процесу», – говорить Альона Зикова.
Lifelong learning: як Tinyteam оновлювала Prometheus
Останній реалізований проєкт, над яким працювала агенція, – ребрендинг Prometheus. Уже десять років команда освітньої платформи створює курси, професійні програми, перекладає лекції університетів Ліги Плюща й надає стипендії від Google. Разом із командою Prometheus Tinyteam сформулювали нове позиціювання – платформа професійного розвитку. Воно підкреслює, що це тепер не просто освітній проєкт, а місце, де можна отримати професійні знання й завдяки їм будувати кар’єру.
Найбільшим викликом в айдентиці було знайти інструмент, який допоможе легко перевдягнути весь архів курсів та обʼєднати їх у єдину дизайн-систему, адже курсів дуже багато й усі вони різні. Нова айдентика побудована на картках, які символізують дверцята до нових знань. Вони стали основним графічним елементом для оформлення курсів і метафорично підкреслюють ідею lifelong learning.
«Картки – дуже універсальний інструмент, вони адаптуються під різні завдання. Кожна може мати свій колір, фон, зображення, але всі вони разом однаково виглядатимуть витримано – чи це анімована інтро-заставка курсу, чи рекламний пост, чи зовнішня реклама. І найголовніше – з ними легко перевдягнути в нову айдентику весь архів курсів, який є зараз на платформі», – ділиться Діма Онищенко.
А ще в новій айдентиці тепер сильніше виділяється Prometheus Plus – платні професійні програми, які раніше губилися серед інших курсів. Зараз вони мають свій логотип, складнішу колірну палітру та професійніший тон голосу.
«Моршинська», «Квас Тарас», «Наша ряба»: з ким уже встигли попрацювати Tinyteam
Раніше Tinyteam уже працювали з великими проєктами. У портфоліо агенції є рекламна кампанія для «Моршинської», де головною героїнею стала Jerry Heil, яка представляла Україну на Євробаченні. Робота присвячена пошуку джерела відновлення, коли воно потрібне найбільше. Візуальна метафора показує, що, яким би не був день, завжди можна зупинитися, заземлитися та пошукати сили в простих речах: у природі, у спокої й у воді. Звучить просто, але це працює.
Також Tinyteam створювали рекламну кампанію для напою від бренду «Квас Тарас». Новий «трішки квас, трішки не квас» із назвою Flower Power вирізнявся візуальною мовою серед інших кампаній у рекламному блоці.
«Незалежно від того, буде це айдентика, рекламна кампанія чи контент для соціальних мереж, ми завжди починаємо з аналізу бізнесу та його завдань. Визначаємо, що саме буде говорити бренд і як він це робитиме, щоб вирізнятися, бути помітним і переконливим у своїй категорії. Лише після цього переходимо до створення креативних ідей», – наголошує Ліза Рожкова
Ще один кейс агенції – паковання та рекламна кампанія для нашумілого продукту «Супер Філео» від «Нашої Ряби». Команда дотепно розповіла про шлях до лідерства курячого стегна та показала, що про це все думають інші частини курки. Ці проєкти реалізували разом з агенцією BAF.
Більше про роботу над проєктами та про саму агенцію читайте на сайті Tinyteam і в соціальних мережах агенції.
Стежити за проєктами агенції TinyteamМатеріал підготовлено за підтримки