Український банк АТ «Банк Альянс», який уже понад 30 років працює на ринку, створив продукт, що дає змогу легко й ефективно керувати як особистими, так і бізнес-фінансами. Це новий мобільний застосунок, що об'єднує банкінг-послуги для фізичних осіб, ФОПів і юридичних осіб і дає змогу закривати всі фінансові потреби в одному застосунку, без необхідності встановлювати спеціальні бізнес-додатки чи відвідувати банківські відділення.

The Village Україна разом із Alliance bank розповідають про переваги застосунку Alliance для всіх типів клієнтів і наводять 10 ключових функцій, на які варто звернути увагу.

1.

Універсальність

Застосунок Alliance зручно об'єднує всі фінансові сервіси в одному інтерфейсі для фізичних осіб, ФОПів і юридичних осіб. Серед особливостей рішення – можливість для юридичних осіб дистанційно відкривати й вести рахунки, адже до цього на ринку бракувало зручних послуг в онлайн-банкінгу для юросіб.

Особливо зручним застосунок буде для підприємців, які ведуть бізнес та одночасно управляють особистими фінансами. Ви зможете керувати всім на одній платформі, легко перемикаючись між різними типами рахунків. Якщо ви зареєструєтеся в застосунку як ФОП або ЮО, то вгорі на головному екрані з’являться розділи «Особисте» й «Бізнес», тож треба буде лише обрати потрібний варіант для подальших операцій.

2.

Легка онлайн-реєстрація

Завдяки інтеграції з додатком «Дія» реєстрація в застосунку займає лише кілька хвилин. Це простий і швидкий процес, незалежно від того, фізична ви особа, ФОП чи юридична особа.

Альтернативним способом реєстрації є відеочат зі спеціалістом Alliance bank. Цей спосіб трохи поступається «Дії» у швидкості, але теж є оперативним і зручним шляхом подати всі документи онлайн й отримати підтримку експерта банку.

3.

Просте відкриття бізнес-рахунків

Щоб відкрити рахунок ФОП в Alliance, просто завантажте застосунок на App Store або Google Play, зареєструєтеся та виберіть «Рахунок ФОП». Для цього потрібно підготувати мінімум документів: паспорт (український або закордонний, або ID-картку) та ІПН. Реєстрація проходить максимально швидко через застосунок «Дія» або відеочат на ваш вибір. Також для вас додатково безплатно відкриють особисту віртуальну картку «Стартову».

Для відкриття рахунку юридичної особи необхідно надати документи для ідентифікації директора (як фізичної особи) й основні документи компанії. Важливо врахувати, що рахунок для ЮО може відкрити лише директор компанії, а надати необхідні документи для ідентифікації можна двома простими способами:

  1. Через додаток «Дія»: необхідно мати ID-картку або закордонний паспорт та ІПН.
  2. Через відеочат: потрібно мати оригінали документів, які підтверджують особу (паспорт громадянина України, ID-картку або закордонний паспорт), а також ІПН і зробити їхні фото.

Окрім цього, потрібно підготувати такі документи компанії:

  • документ, що підтверджує повноваження директора в компанії
  • структура власності
  • статут (модельний, електронний або нотаріально засвідчений).

4.

Зручні платежі для бізнесу

Застосунок Alliance пропонує зручні умови для здійснення бізнес-платежів. Ви можете виконувати безплатні платежі до бюджету або комерційні перекази, а додаток оцінить надійність отримувача завдяки автоматичній перевірці на ризик-фактори.

Платежі в застосунку Alliance прості й швидкі, квитанції доступні онлайн, а повторні платежі ще легші завдяки функції автоматизації.

5.

Онлайн-кредитування для бізнесу

Власникам бізнес-рахунку в застосунку Alliance доступна спрощена процедура отримання бізнес-кредиту прямо зі смартфона. Ви можете оформити його дистанційно – потрібно лише заповнити заявку та підготувати документи, і рішення буде готове за дві години.

Детальніше ознайомитися зі списком документів, необхідних для відкриття бізнес-кредиту, можна за посиланням.

6.

Вигідна картка «Стартова» для фізичних осіб

Переваги для фізичних осіб в Alliance варті особливої уваги. Ідеться насамперед про флагманську картку «Стартову», яка відкривається прямо в застосунку за кілька хвилин через «Дію» або відеочат, але за потреби доступна й у пластиковому форматі.

Саме «Стартова» є ключем до вигідних пропозицій, як-от кешбек від рекордних 30%. Також на ній можна отримати кредитний ліміт до 100 000 гривень із максимальним грейс-періодом: до 92 днів на покупки та до 62 днів для зняття або переказу коштів. Крім цього, серед переваг картки – безплатне зарахування коштів, перекази з картки на картку (P2P) без комісії та безплатне поповнення мобільного за власні й кредитні кошти.

7.

Кешбек від 30%

Кешбек-програма в Alliance bank починається з дивовижних 30%. Тобто якщо ви оплатите покупку на суму 1500 гривень карткою «Стартова», вам повернуть 450 гривень кешбеку.

Після накопичення 500 гривень або через 30 днів після оформлення картки «Стартова» починає діяти кешбек у розмірі 1%. З цього моменту в Alliance немає жодних обмежень на час і максимальну суму, яку ви можете накопичити.

Кешбек від Alliance охоплює максимальну кількість категорій покупок. Він нараховується при розрахунках через термінал у магазинах і при оплаті карткою в інтернеті, а також діє як в Україні, так і за її межами. Накопичений кешбек від 100 гривень можна вивести на будь-яку картку в мобільному застосунку Alliance.

8.

Персоналізовані дизайни для користувачів

Alliance надає можливість налаштовувати інтерфейс під ваш смак і підкреслити саме вашу індивідуальність. Користувачі можуть налаштовувати різні обкладинки віджетів карток, обираючи дизайни із запропонованої галереї. Також можна змінювати назви карток на будь-які зручні для вас. А ще застосунок подбає про автоматичне перемикання режимів «день» і «ніч» для зручного користування в різний час доби.

9.

Відкриття депозиту онлайн

Застосунок Alliance пропонує відкрити депозит в онлайн-режимі. Ви можете розміщувати кошти у гривнях, євро та доларах США й за потреби поповнювати депозит у будь-який час. Також можна обрати один із варіантів зручного нарахування відсотків: щомісячну виплату на картку (відсотки автоматично зарахують на вашу картку в Alliance bank) або капіталізацію (відсотки додаватимуть до суми депозиту, збільшуючи його розмір).

10.

Усе за кілька кліків

Інтерфейс застосунку інтуїтивно зрозумілий, а навігація ним максимально проста. Ви не витрачаєте час на те, щоб розібратися, як усе працює, а просто зручно керуєте своїми фінансами.

Якщо у вас виникнуть запитання або знадобиться допомога, то служба підтримки оперативно відповість у чаті. Варто лише клацнути на значок навушників у правому верхньому куті головного екрану й обрати зручний канал комунікації зі спеціалістом.

Інноваційний застосунок уже можна завантажити в App Store та Google Play. Нині розробники продовжують його вдосконалювати й обіцяють постійно розширювати функціонал. За оновленнями й доповненнями можна стежити в Instagram і Telegram Alliance bank.

Завантажити застосунок Alliance

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ