Привіт! Це Женя Янович. Коли мені необхідно дістатися з точки А в точку Б, я користуюсь сервісом виклику авто. Bolt був у мене на телефоні завжди: якщо ціна була прийнятною й авто поруч – я ставав клієнтом.

А у 2023 році українська команда компанії стала першою, що повірила в моє лейт-найт шоу. Без кілометрових брифів, тижневих узгоджень і десятків колів ми погодили співпрацю, що ось уже майже рік як переросла в тривале й особливе амбасадорство.

Сьогодні разом із The Village Україна я проведу вас українським офісом Bolt, розкажу деталі про своє амбасадорство й покажу, хто модерує щоденні процеси в компанії й чи всі тут люблять свою роботу.

Сергій Костя

директор із маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи та Азії

Не хочу хвалитися, але й не можу не почати із запитання про себе. Зазвичай компанії не люблять концентруватися на одному амбасадорі, а залучають кількох блогерів-лідерів думок під конкретну рекламну кампанію. Тут же один і надовго. Це експеримент чи так дійсно ефективніше?

Багато менеджерів у різних компаніях чекають на щасливий рецепт успіху: хочуть отримати каскадовані завдання й уже тоді реалізовувати план. Однак у сучасному житті, коли все динамічно змінюється, рішення треба ухвалювати швидко й на основі постійного дослідження ринку.

Ми прагнемо бути лідерами ніші в різних аспектах: перший єдиний амбасадор, безпека для водіїв і пасажирів, кампанія з Укрзалізницею, навіть співпраця Bolt із Visa почалася з України.

Щодо твого амбасадорства, то тут не буде красивої історії про те, що ми ризикнули й усе вийшло. Певний період ми працювали з лідерами думок за класичною схемою: показники були непогані, але хотілося більше й краще. Ми подумали, що один хороший амбасадор, який дійсно бере активну участь у житті бренда, краще, ніж багато точкових, що ситуативно доєднуються до кампаній. Тож зважилися на експеримент і запропонували кілька інтеграцій для твого шоу, спробували протестувати промокоди й отримали шалене захоплення від клієнтів.

З математикою не посперечаєшся, за пів року нашої співпраці зросла лояльність пасажирів до Bolt, уперше до нас приєдналися понад сім тисяч нових користувачів, а органічно охопити вдалося понад пʼять мільйонів людей.

Ти ж навіть не маєш водійського посвідчення, але щиро віриш у проєкт, як амбасадор допомагаєш нашим клієнтам пофіксити проблеми й загалом людською мовою комунікуєш від імені нашого бренда. Вважай, позаштатний учасник нашої команди.

Так, навіть допомагаю вашим драйверам по-новому відкривати міські топоніми.

Це ти гарно зауважив. Думаю, читачам варто дати більше контексту: у результаті нашої співпраці зʼявився цікавий і своєчасний подкаст «Куди прямуємо?», де Женя разом із дослідником історії Києва Тимошем Мартиненко-Кушлянським заохочують драйверів дізнаватися більше про вулиці вже знайомих міст.

Це дійсно крута синергія бізнесу й амбасадора, що доповнює наш освітній проєкт компанії для водіїв Driver Academy. Завдяки подкасту ми хочемо допомогти їм не просто орієнтуватися в нових назвах вулиць, а розповісти про історичні події, діячів, а також про те, чому та чи та локація тепер має нову назву.

Окей, Сергію, розкажи читачам, як Bolt зʼявився в Україні. Чому естонський стартап кинув оком на Східну Європу?

Bolt міцно закріпився в Україні у 2018 році. Це дійсно естонський стартап, що створив тоді ще студент Маркус Вілліг. Він хотів навести лад із таксі й модернізувати процеси, зібравши їх в одному застосунку.

У нас з Естонією доволі близька географія, тому після зрозумілої експансії на захід Європи, де є велике й платоспроможне населення, команда зацікавилася Східною її частиною. Так у фокус потрапила Польща, Україна й навіть іще східніше – Казахстан та інші країни, у яких був великий обʼєм ринку.

Памʼятаю, коли пʼять років тому я проходив онбординг в Естонії, до мене під час обіду підсів молодий хлопець і почав розпитувати, у якому я департаменті, які маю плани й інше. Уже потім мій керівник розповів, що це, власне, СЕО й засновник Bolt Маркус. Ця ситуація характеризує вайб нашої компанії, тож якщо ти хочеш більше зрозуміти, як працює український офіс, раджу розпитати Сергія Павлика, нашого керівника напряму райд-хейлінгу.

Сергій Павлик

керівник напряму райд-хейлінгу Bolt в Україні

Сергію, давай розпочнемо з твоєї історії в компанії…

Я працюю в Bolt понад п'ять років. Приєднався до команди у 2019 році, коли сервіс був представлений лише в Києві і якраз розпочинав експансію на всю Україну.

Тоді я працював операційним менеджером, моїм першим серйозним проєктом став запуск Bolt у Львові. Це був один із найуспішніших кейсів, як порівняти з усіма ринками, де на той час працювала компанія. І навіть повний ребрендинг Taxify у Bolt за кілька днів до запуску не завадив. Далі ми успішно поширили сервіс в Одесі та Харкові, а після цього я отримав підвищення до Head of Operations.

Нині я обіймаю посаду Country Manager, керую напрямом замовлення поїздок в Україні: відповідаю за розвиток та успіх сервісу замовлення поїздок, експансію всередині країни, визначаю стратегію, керую операційними процесами, допомагаю створювати «міста для людей» і дбаю про українську команду.

Коли Bolt зʼявився в Україні, тут уже були два сервіси таксі, що між собою конкурували. Який «прийом» українці влаштували новій компанії?

Коли Bolt зайшов на український ринок, ідея сервісу таксі із застосунком тут уже була не нова. Тому, дійсно, були деякі виклики, зокрема те, що UX-дизайн нашого додатка сильно відрізняється від конкурентів, а отже, треба було придумати, як перевчити потенційних клієнтів. Не скажу, що було легко – але ми були до цього готові. Так, коли запускали Bolt у Львові, де й досі залишаємося безкомпромісними лідерами, змогли оперативно адаптувати бізнес-стратегію під потреби ринку та настрій містян.

Але маючи досвід роботи вже в понад 10 країнах, ми можемо впевнено сказати, що успішні кейси, запуски й перезапуски є такими саме завдяки локальним командам.

Оскільки ти вже заговорив про команду, то розкажи, хто сьогодні менеджерить український Bolt.

Українська команда Bolt – це понад 100 співробітників, на позиціях від рівня молодшого спеціаліста до рівня регіонального менеджера. Це люди, які підтримують різні продукти компанії та працюють у різних командах, наприклад: Operations, Customer Support, Sales, People, Marketing, Product, Workplace experience. Бекграунд наших співробітників різний, однак у всіх є й спільні риси: ми віддаємо перевагу кандидатам, які готові брати на себе ініціативу, уміють працювати в команді та мають пристрасть до створення продуктів, якими користуються мільйони людей.

Ця пристрасть і є основою класних проєктів Bolt?

Можу припустити, що це є наслідком кількох чинників: по-перше, ми дійсно віримо в те, що робимо, по-друге, ми самі є активними користувачами сервісів Bolt і маємо змогу оцінити кожен аспект нашого продукту. Так, ми оперуємо big data, будуємо складні моделі та перевіряємо гіпотези, але водночас не забуваємо й про емоційну складову, намагаючись розв'язувати проблеми наших користувачів і полегшувати пересування містами.

Не можу не спитати, чи замовляєш іноді таксі через сервіси конкурентів?

Звичайно, ми регулярно користуємося як нашими сервісами, так і сервісами конкурентів. Спілкуємося з користувачами, отримуємо зворотний звʼязок, аналізуємо продукти колег за ринком – це допомагає нам ставати кращими.

До речі, Женю, мені так само цікаво, чи замовляєш ти таксі не через Bolt?

Як добре, що в нас із Bolt такі відносини, що не доводиться вигадувати красиву відповідь, а можна чесно казати – буває й таке.

Утім, тут я б хотів обговорити іншу сторону. Виявляється, що зазвичай водії мають встановлені всі сервіси виклику авто та беруть замовлення звідусіль. І в поїздках я час від часу запитую, з ким їм співпрацювати найкомфортніше. І тут упевнено можу сказати, що Bolt у виграшній ситуації: більшість водіїв відзначають прогрес у роботі за останні роки й послідовність компанії. Мене як амбасадора це дуже радує.

Окей, про лідерів… Сергію, розкажи, з ким із команди ми знайомимося далі?

Сергій Костя:

Пропоную поговорити з Людмилою Квятковською, менеджеркою з маркетингу, Лерою Бабич, менеджеркою Bolt Food, і Танею Парпорою, яка працює з командою підтримки. Саме вони менеджерять процеси так, щоби на кожному з напрямів Bolt в Україні команда не тільки стабільно надавала якісні послуги, а й регулярно покращувала клієнтський досвід.

Людмила Квятковська

менеджерка з маркетингу Bolt в Україні

Людмило, я до тебе одразу з каверзним запитанням. За що любиш і не любиш свою роботу?

Уже скоро три роки, як я працюю на позиції Marketing Manager у Bolt, а до того девʼять років я була в рекламних агенціях, тож, коли переходила на сторону клієнта, хвилювалася, що робота на один бренд може бути нудною.

Але Bolt – не той випадок, бо мало де можна знайти досвід роботи на три різні продукти: райд-хейлінг, доставлення їжі й оренду самокатів у межах однієї позиції. Я маю справу як із глибокою аналітикою ефективності кампаній (вимірюємо кожну копійку), так і креативом, де дуже допомагає мій досвід в агенціях.

Тому я люблю свою роботу за те, що тут ніколи не буває нудно. І не дуже люблю за те саме: іноді хочеться мати хоча б місяць «низького» сезону й працювати впівсили, але такого не буває, коли ведеш три напрями одночасно, а потім приходить Сергій і каже: «А давай ти попрацюєш іще з одним ринком як обмін досвідом».

Таня Парпора

CS Senior Team Lead – rides: UA, HR, PL, AZ

Таню, у тебе така довга назва посади, розкажи людською мовою, чим ти займаєшся в Bolt?

Я працюю в Bolt уже майже пʼять років! Прийшла працювати в службу підтримки, коли вона тільки почала розширюватися, у нас був маленький офіс на Воздвиженці. Я розпочала як агентка у службі підтримки, менше ніж через рік стала Team Lead, а пізніше отримала позицію Senior Team Lead. Наразі я організовую операційну діяльність служби підтримки поїздок у декількох країнах Центральної та Східної Європи, зокрема і в Україні.

Завдання найрізноманітніші: від роботи з командами в кожній країні до співпраці з партнерами, які допомагають нам піклуватись про водіїв і пасажирів Bolt. Ми постійно працюємо над різними проєктами, що роблять процеси легшими для наших користувачів і команди, займаємось стандартами якості та їхнім утіленням, загалом – робимо все, щоби будь-який контакт із підтримкою Bolt був легким, швидким і залишав приємні враження.

Лера Бабич

менеджерка Bolt Food в Україні

Лєро, що твоя команда робить, щоби українці були ситі й задоволені?

Наша команда онбордить нових партнерів та ефективно інтегрує їх у платформу Bolt Food: координуємо завантаження й оновлення контенту та розв'язуємо операційні проблеми.

Як амбасадорка Bolt Food я й сама часто обираю замовляти їжу через нашу платформу, що призводить до того, що рідко готую вдома. З одного боку, це свідчить про якість сервісу та зручність, яку ми пропонуємо нашим клієнтам, але з іншого боку, іноді хочеться покулінарити.

Узагалі в роботі головне – це люди! Без їхньої підтримки та співпраці досягти успіху неможливо. Тому я так пишаюся кожним успішним запуском сервісу Bolt Food у новому місті: це велике досягнення, адже воно вимагає зусиль і старань усієї команди.

Що ж, читачі, щоби підсумувати ваше знайомство з Bolt Україна, думаю, варто розпитати команду про плани на 2024 рік.

Сергій Костя:

2022 рік для Bolt був роком допомоги, про неї можна почитати за посиланням, 2023 – рік своєрідного затишшя. Саме у 2023 році ми сформували формулу зрозумілої роботи компанії під час кризи: бізнес працює – бізнес заробляє – бізнес допомагає.

У 2024 році ми продовжимо стабільно допомагати українцям, не лише фінансово, а й у культурній і соціальній площині: ставатимемо партнерами для важливих проєктів, що допомагають усвідомити, що таке бути сьогодні українцем. Будемо також працювати й над сприйняттям водійської професії в Україні, бо маємо розбити стереотип про те, що водії – це олдскульні, неввічливі й деколи неохайні «дядьки». Дедалі більше стає жінок-водійок, і це прекрасна тенденція й великий потенціал для Bolt в Україні. Ми як компанія підтримуємо загальноукраїнський прогрес у гендерній рівності, бо він допомагає дестигматизувати професію водія таксі загалом.

Сьогодні разом із The Village Україна я проведу вас українським офісом Bolt, розкажу деталі про своє амбасадорство й покажу, хто модерує щоденні процеси в компанії й чи всі тут люблять свою роботу.

Сергій Костя

директор із маркетингу компанії Bolt у країнах Східної Європи та Азії

Не хочу хвалитися, але й не можу не почати із запитання про себе. Зазвичай компанії не люблять концентруватися на одному амбасадорі, а залучають кількох блогерів-лідерів думок під конкретну рекламну кампанію. Тут же один і надовго. Це експеримент чи так дійсно ефективніше?

Багато менеджерів у різних компаніях чекають на щасливий рецепт успіху: хочуть отримати каскадовані завдання й уже тоді реалізовувати план. Однак у сучасному житті, коли все динамічно змінюється, рішення треба ухвалювати швидко й на основі постійного дослідження ринку.

Ми прагнемо бути лідерами ніші в різних аспектах: перший єдиний амбасадор, безпека для водіїв і пасажирів, кампанія з Укрзалізницею, навіть співпраця Bolt із Visa почалася з України.

Щодо твого амбасадорства, то тут не буде красивої історії про те, що ми ризикнули й усе вийшло. Певний період ми працювали з лідерами думок за класичною схемою: показники були непогані, але хотілося більше й краще. Ми подумали, що один хороший амбасадор, який дійсно бере активну участь у житті бренда, краще, ніж багато точкових, що ситуативно доєднуються до кампаній. Тож зважилися на експеримент і запропонували кілька інтеграцій для твого шоу, спробували протестувати промокоди й отримали шалене захоплення від клієнтів.

З математикою не посперечаєшся, за пів року нашої співпраці зросла лояльність пасажирів до Bolt, уперше до нас приєдналися понад сім тисяч нових користувачів, а органічно охопити вдалося понад пʼять мільйонів людей.

Ти ж навіть не маєш водійського посвідчення, але щиро віриш у проєкт, як амбасадор допомагаєш нашим клієнтам пофіксити проблеми й загалом людською мовою комунікуєш від імені нашого бренда. Вважай, позаштатний учасник нашої команди.

Так, навіть допомагаю вашим драйверам по-новому відкривати міські топоніми.

Це ти гарно зауважив. Думаю, читачам варто дати більше контексту: у результаті нашої співпраці зʼявився цікавий і своєчасний подкаст «Куди прямуємо?», де Женя разом із дослідником історії Києва Тимошем Мартиненко-Кушлянським заохочують драйверів дізнаватися більше про вулиці вже знайомих міст.

Це дійсно крута синергія бізнесу й амбасадора, що доповнює наш освітній проєкт компанії для водіїв Driver Academy. Завдяки подкасту ми хочемо допомогти їм не просто орієнтуватися в нових назвах вулиць, а розповісти про історичні події, діячів, а також про те, чому та чи та локація тепер має нову назву.

Окей, Сергію, розкажи читачам, як Bolt зʼявився в Україні. Чому естонський стартап кинув оком на Східну Європу?

Bolt міцно закріпився в Україні у 2018 році. Це дійсно естонський стартап, що створив тоді ще студент Маркус Вілліг. Він хотів навести лад із таксі й модернізувати процеси, зібравши їх в одному застосунку.

У нас з Естонією доволі близька географія, тому після зрозумілої експансії на захід Європи, де є велике й платоспроможне населення, команда зацікавилася Східною її частиною. Так у фокус потрапила Польща, Україна й навіть іще східніше – Казахстан та інші країни, у яких був великий обʼєм ринку.

Памʼятаю, коли пʼять років тому я проходив онбординг в Естонії, до мене під час обіду підсів молодий хлопець і почав розпитувати, у якому я департаменті, які маю плани й інше. Уже потім мій керівник розповів, що це, власне, СЕО й засновник Bolt Маркус. Ця ситуація характеризує вайб нашої компанії, тож якщо ти хочеш більше зрозуміти, як працює український офіс, раджу розпитати Сергія Павлика, нашого керівника напряму райд-хейлінгу.

Сергій Павлик

керівник напряму райд-хейлінгу Bolt в Україні

Сергію, давай розпочнемо з твоєї історії в компанії…

Я працюю в Bolt понад п'ять років. Приєднався до команди у 2019 році, коли сервіс був представлений лише в Києві і якраз розпочинав експансію на всю Україну.

Тоді я працював операційним менеджером, моїм першим серйозним проєктом став запуск Bolt у Львові. Це був один із найуспішніших кейсів, як порівняти з усіма ринками, де на той час працювала компанія. І навіть повний ребрендинг Taxify у Bolt за кілька днів до запуску не завадив. Далі ми успішно поширили сервіс в Одесі та Харкові, а після цього я отримав підвищення до Head of Operations.

Нині я обіймаю посаду Country Manager, керую напрямом замовлення поїздок в Україні: відповідаю за розвиток та успіх сервісу замовлення поїздок, експансію всередині країни, визначаю стратегію, керую операційними процесами, допомагаю створювати «міста для людей» і дбаю про українську команду.

Коли Bolt зʼявився в Україні, тут уже були два сервіси таксі, що між собою конкурували. Який «прийом» українці влаштували новій компанії?

Коли Bolt зайшов на український ринок, ідея сервісу таксі із застосунком тут уже була не нова. Тому, дійсно, були деякі виклики, зокрема те, що UX-дизайн нашого додатка сильно відрізняється від конкурентів, а отже, треба було придумати, як перевчити потенційних клієнтів. Не скажу, що було легко – але ми були до цього готові. Так, коли запускали Bolt у Львові, де й досі залишаємося безкомпромісними лідерами, змогли оперативно адаптувати бізнес-стратегію під потреби ринку та настрій містян.

Але маючи досвід роботи вже в понад 10 країнах, ми можемо впевнено сказати, що успішні кейси, запуски й перезапуски є такими саме завдяки локальним командам.

Оскільки ти вже заговорив про команду, то розкажи, хто сьогодні менеджерить український Bolt.

Українська команда Bolt – це понад 100 співробітників, на позиціях від рівня молодшого спеціаліста до рівня регіонального менеджера. Це люди, які підтримують різні продукти компанії та працюють у різних командах, наприклад: Operations, Customer Support, Sales, People, Marketing, Product, Workplace experience. Бекграунд наших співробітників різний, однак у всіх є й спільні риси: ми віддаємо перевагу кандидатам, які готові брати на себе ініціативу, уміють працювати в команді та мають пристрасть до створення продуктів, якими користуються мільйони людей.

Ця пристрасть і є основою класних проєктів Bolt?

Можу припустити, що це є наслідком кількох чинників: по-перше, ми дійсно віримо в те, що робимо, по-друге, ми самі є активними користувачами сервісів Bolt і маємо змогу оцінити кожен аспект нашого продукту. Так, ми оперуємо big data, будуємо складні моделі та перевіряємо гіпотези, але водночас не забуваємо й про емоційну складову, намагаючись розв'язувати проблеми наших користувачів і полегшувати пересування містами.

Не можу не спитати, чи замовляєш іноді таксі через сервіси конкурентів?

Звичайно, ми регулярно користуємося як нашими сервісами, так і сервісами конкурентів. Спілкуємося з користувачами, отримуємо зворотний звʼязок, аналізуємо продукти колег за ринком – це допомагає нам ставати кращими.

До речі, Женю, мені так само цікаво, чи замовляєш ти таксі не через Bolt?

Як добре, що в нас із Bolt такі відносини, що не доводиться вигадувати красиву відповідь, а можна чесно казати – буває й таке.

Утім, тут я б хотів обговорити іншу сторону. Виявляється, що зазвичай водії мають встановлені всі сервіси виклику авто та беруть замовлення звідусіль. І в поїздках я час від часу запитую, з ким їм співпрацювати найкомфортніше. І тут упевнено можу сказати, що Bolt у виграшній ситуації: більшість водіїв відзначають прогрес у роботі за останні роки й послідовність компанії. Мене як амбасадора це дуже радує.

Окей, про лідерів… Сергію, розкажи, з ким із команди ми знайомимося далі?

Сергій Костя:

Пропоную поговорити з Людмилою Квятковською, менеджеркою з маркетингу, Лерою Бабич, менеджеркою Bolt Food, і Танею Парпорою, яка працює з командою підтримки. Саме вони менеджерять процеси так, щоби на кожному з напрямів Bolt в Україні команда не тільки стабільно надавала якісні послуги, а й регулярно покращувала клієнтський досвід.

Людмила Квятковська

маркетингова менеджерка Bolt в Україні

Людмило, я до тебе одразу з каверзним запитанням. За що любиш і не любиш свою роботу?

Уже скоро три роки, як я працюю на позиції Marketing Manager у Bolt, а до того девʼять років я була в рекламних агенціях, тож, коли переходила на сторону клієнта, хвилювалася, що робота на один бренд може бути нудною.

Але Bolt – не той випадок, бо мало де можна знайти досвід роботи на три різні продукти: райд-хейлінг, доставлення їжі й оренду самокатів у межах однієї позиції. Я маю справу як із глибокою аналітикою ефективності кампаній (вимірюємо кожну копійку), так і креативом, де дуже допомагає мій досвід в агенціях.

Тому я люблю свою роботу за те, що тут ніколи не буває нудно. І не дуже люблю за те саме: іноді хочеться мати хоча б місяць «низького» сезону й працювати впівсили, але такого не буває, коли ведеш три напрями одночасно, а потім приходить Сергій і каже: «А давай ти попрацюєш іще з одним ринком як обмін досвідом».

Таня Парпора

CS Senior Team Lead – rides: UA, HR, PL, AZ

Таню, у тебе така довга назва посади, розкажи людською мовою, чим ти займаєшся в Bolt?

Я працюю в Bolt уже майже пʼять років! Прийшла працювати в службу підтримки, коли вона тільки почала розширюватися, у нас був маленький офіс на Воздвиженці. Я розпочала як агентка у службі підтримки, менше ніж через рік стала Team Lead, а пізніше отримала позицію Senior Team Lead. Наразі я організовую операційну діяльність служби підтримки поїздок у декількох країнах Центральної та Східної Європи, зокрема і в Україні.

Завдання найрізноманітніші: від роботи з командами в кожній країні до співпраці з партнерами, які допомагають нам піклуватись про водіїв і пасажирів Bolt. Ми постійно працюємо над різними проєктами, що роблять процеси легшими для наших користувачів і команди, займаємось стандартами якості та їхнім утіленням, загалом – робимо все, щоби будь-який контакт із підтримкою Bolt був легким, швидким і залишав приємні враження.

Лера Бабич

менеджерка Bolt Food в Україні

Лєро, що твоя команда робить, щоби українці були ситі й задоволені?

Наша команда онбордить нових партнерів та ефективно інтегрує їх у платформу Bolt Food: координуємо завантаження й оновлення контенту та розв'язуємо операційні проблеми.

Як амбасадорка Bolt Food я й сама часто обираю замовляти їжу через нашу платформу, що призводить до того, що рідко готую вдома. З одного боку, це свідчить про якість сервісу та зручність, яку ми пропонуємо нашим клієнтам, але з іншого боку, іноді хочеться покулінарити.

Узагалі в роботі головне – це люди! Без їхньої підтримки та співпраці досягти успіху неможливо. Тому я так пишаюся кожним успішним запуском сервісу Bolt Food у новому місті: це велике досягнення, адже воно вимагає зусиль і старань усієї команди.

Що ж, читачі, щоби підсумувати ваше знайомство з Bolt Україна, думаю, варто розпитати команду про плани на 2024 рік.

Сергій Костя:

2022 рік для Bolt був роком допомоги, про неї можна почитати за посиланням, 2023 – рік своєрідного затишшя. Саме у 2023 році ми сформували формулу зрозумілої роботи компанії під час кризи: бізнес працює – бізнес заробляє – бізнес допомагає.

У 2024 році ми продовжимо стабільно допомагати українцям, не лише фінансово, а й у культурній і соціальній площині: ставатимемо партнерами для важливих проєктів, що допомагають усвідомити, що таке бути сьогодні українцем. Будемо також працювати й над сприйняттям водійської професії в Україні, бо маємо розбити стереотип про те, що водії – це олдскульні, неввічливі й деколи неохайні «дядьки». Дедалі більше стає жінок-водійок, і це прекрасна тенденція й великий потенціал для Bolt в Україні. Ми як компанія підтримуємо загальноукраїнський прогрес у гендерній рівності, бо він допомагає дестигматизувати професію водія таксі загалом.

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ