Полегшують експорт українським бізнесам: як працює стартап Ukrainemart
В Україні запустили Ukrainemart – перший український B2B-сервіс, що спрощує експорт малому та середньому бізнесам. Він дає змогу підприємцям спілкуватися безпосередньо з імпортерами, просуваючи продукцію та профіль своєї компанії на платформі.
Як працюватиме Ukrainemart
Платформа орієнтована на два ключові напрями:
можливість для українських експортерів знайти нових торговельних партнерів і розширити географію постачання
доступ для міжнародних імпортерів до каталогу гуртової продукції від верифікованих українських виробників.
Українські експортери можуть зареєструвати свою компанію та розміщувати продукцію від її імені. Це дає їм змогу отримувати запити від імпортерів на постачання товарів. Також на платформі є каталог запитів на продукцію від імпортерів, де виробники можуть залишати зустрічну пропозицію.
Загалом на Ukrainemart уже доступно понад 140 категорій товарів, тож обмежень за галузями на платформі майже немає. У наступних версіях команда планує запровадити AI-алгоритм для пошуку торговельних партнерів: так, навіть в умовах великої конкуренції кожен постачальник зможе знайти ринок збуту.
«У нас зареєстровано понад 100 імпортерів: від агро та гастрономії до промислового устаткування. Значна частина з них – активні користувачі, які залишають у середньому по три запити на продукцію. Приємно бачити, як платформа оживає навіть до початку активної маркетингової кампанії. Уже в бета-версії платформи між експортерами утворюється здорова конкуренція, а це дуже хороший знак», – кажуть у команді Ukrainemart.
Зараз команда Ukrainemart встановлює партнерства з міжнародними комерційними палатами для сприяння співпраці між іноземними підприємствами й українськими виробниками. Також планують створити умови для співпраці з логістичними компаніями й галузевими експертами.
Матеріал підготовлено за підтримки Ukrainemart