Українці за два місяці зібрали 1 055 831 гривню для допомоги тваринам, які постраждали від війни. Збір відбувався в межах акції «Добра кава», яку запустила мережа магазинів «Фора» разом із ГО «Зоопатруль» і брендом Jacobs. Завдяки зібраним коштам уже розпочали будувати комплекс, до якого ввійдуть укриття, котобудинок і реабілітаційний центр для тварин з травмами опорно-рухового апарату й важкими пораненнями. 

 

Для чого створюють мультифункціональний центр для тварин

«Зоопатруль Україна» від початку заснування планували створити центр для тварин, які мають важкі травми й потребують реабілітації та спеціального догляду.

«Через війну таких хвостиків, на жаль, значно побільшало. Довго такий центр був для нас недосяжною мрією, адже його побудова потребує чималих ресурсів. Та завдяки підтримці наших партнерів із «Фора» ми змогли розпочати наше велике будівництво! Разом ми зможемо врятувати не одну сотню маленьких життів!», – говорить Дмитро Ревнюк, директор ГО «Зоопатруль Україна».

Найчастіше до «Зоопатруля» потрапляють тварини з травмами та переломами кісток й ушкодженнями опорно-рухового апарату. Зі складними випадками команда звертається до фахових центрів, але війна триває й кількість тварин, які потребують допомоги, тільки зростає.

«На жаль, більшість тварин, які мають важкі ушкодження, особливо якщо мова йде про травми хребта й тазового відділу, можуть отримати інвалідність на все життя. Деякі з них не можуть навіть самостійно сходити в туалет. Тому їм дуже потрібна людська увага й піклування. Щоби дати шанс таким котикам і песикам стати на лапки, їм треба ретельне лікування й тривала реабілітація під наглядом фахівців. Я бачу велику необхідність у побудові такого закладу на базі нашої організації. Так ми зможемо врятувати більше тварин та дати їм шанс прожити своє життя здоровими», – говорить Дар'я Балидіна, ветеринарна лікарка ГО «Зоопатруль Україна».


Як вдалося реалізувати проєкт «Добра кава»

Проєкт «Добра кава» є ще одним кроком у межах системної благодійної роботи мережі магазинів «Фора». Раніше вони вже працювали з ГО «Зоопатруль», зокрема взяли шефство над одним із вольєрів притулку.

«Ми відвідували притулок і особисто знайомились із хвостатими жителями «Зоопатруля», бачили, як відбудовується притулок, знайомились із планами їхнього розвитку. Ми побачили серйозний підхід до роботи й запропонували Jacobs і нашим гостям долучитись до відбудови реабілітаційного центру для вихованців «Зоопатруля». Ми щиро вдячні за довіру своїм гостям і щасливі, що можемо зробити життя чотирилапих українців кращим», – каже Оксана Перекупко, комунікаційниця мережі магазинів «Фора»

«Нашій компанії неймовірно приємно та радісно, що «Фора», пропонуючи споживачам нашу каву, створила можливість долучитись до цієї ініціативи. І ми дуже пишаємося тим, що споживачі могли не просто насолодитися смачною кавою, але й допомогти такій кількості тваринок», – говорить Оксана Сбитнєва, представниця бренда Jacobs, Marketing Manager, Professional, UA&EECA.

   

Національна мережа магазинів біля дому «Фора» працює на ринку України з 2002 року й належить до торгово-промислової групи Fozzy Group. Наразі вона налічує майже 300 магазинів у понад 80 населених пунктах України, включно з преміальним food market Favore. З 2020 року «Фора» розвиває інтернет-магазин shop.fora.ua.

ГО «Зоопатруль Україна» – перша зооорганізація, яка реалізує повний спектр допомоги безпритульним і пораненим тваринам: рятує, лікує, стерилізує й шукає нові родини для чотирилапих.

 

Матеріал підготовлено за підтримки ФОРИ