У кінці року звідусіль неслося про його підсумки. Креативні індустрії не виняток: збирали нагороди, аналізували проєкти, з якими працювали, й оцінювали ефективність своєї роботи. Для нас це можливість повчитися на чужому досвіді.
У грудні Всеукраїнська рекламна коаліція опублікувала рейтинг «Комунікаційне агентство року 2021». Ним стала комунікаційна агенція Postmen. Звання формується за підсумками двох рейтингів – Національного рейтингу креативності та Національного рейтингу ефективності.
У Національному рейтингу креативності агенція Postmen стала першою, а на головному фестивалі ефективних комунікацій Effie Awards Ukraine проєкти агенції увійшли в дев’ять шортлістів та отримали шість нагород, що дало змогу зайняти третє місце.
The Village Україна разом із Postmen розповідають про найвпізнаваніші проєкти агенції 2021 року.
Перша у світі zero waste виставка з роботом-бібліотекарем
Перша у світі zero waste виставка з роботом-бібліотекарем
До 150-ліття Лесі Українки разом із Міністерством культури та Держмистецтв агенція запустила глобальну комунікаційну кампанію, яка дозволила ребрендувати літературну класикиню та зробила її головною селебріті року. Метою ребрендингу було витворити нове сприйняття поетеси, позбавлене стереотипів, насаджених радянською владою. Центральною подією стала виставка в Українському домі. Спільно з «Епіцентром» виставку «Леся Українка: 150 імен» трансформували в першу у світі zero waste експозицію, усі матеріали якої пройшли перероблення після закриття виставки. Наприклад, банери стали сумками, рюкзаками та гаманцями та зрештою знайшли своїх нових власників.
Глядачам виставки допомагав робот-бібліотекар зі штучним інтелектом – НП Лукаш, створений Postmen на основі одного з роботів, які обслуговують склади «Нової Пошти». Він підбирав і доставляв відвідувачам потрібні книжки.
«Zемля: неймовірна Україна»
«Zемля: неймовірна Україна»
До 30-річчя Незалежності спільно з Міністерством культури та Держмистецтв Postmen створили виставку-досвід «Zемля: неймовірна Україна». Виставка складається з п’яти тематичних блоків, які дають можливість бачити, смакувати, вдихати, відчувати та чути те, що доглибно пов’язано з українською землею.
Інноваційний інтерактивний формат пропонував відвідувачам активувати п’ять органів чуття в п’ятьох блоках, щоби переосмислити сенси та значення землі в житті українців. Кожен блок – окремий пересувний модуль-контейнер з інтерактивними об’єктами й інсталяціями. Блоки розмістили на ВДНГ.
Наприклад, для блоку «Вдихати» парфумер розробив парфуми із запахами землі, а в зоні «Бачити» можна було дослідити, як змінювалися кордони українських земель упродовж історії.
Zerna Pravdy для Фонду Музею Голодомору
Zerna Pravdy для Фонду Музею Голодомору
Для Фонду Музею Голодомору Postmen розробив фандрейзингову платформу Zerna Pravdy, яка допомогла зібрати кошти на створення експозицій і відроджує пам’ять про жертв трагедії.
Кожен грошовий внесок вшановує пам’ять про одну жертву: відкриває її ім’я, вік, місце народження та за наявністю інші дані. Кожна пожертва «пророщує» зерно правди про конкретну людину. Історією людини, яку «проростив», зробивши внесок, можна було ділитися в соцмережах.
Бробакс – дитячий YouTube-канал
Бробакс – дитячий YouTube-канал
Для дитячого україномовного YouTube-каналу від «Суспільне» Postmen розробили брендинг і креативну концепцію, а також створили маскота каналу – сичику-горобчика Бробакса. Персонаж з’явився внаслідок проведених фокус-груп із дітьми, консультацій із психологами та спільної роботи дизайнерів і продакшну агенції.
Серіал #людиковальської
Серіал #людиковальської
До 65-річчя промислово-будівельної групи «Ковальська» продакшн-підрозділ агенції створив серію мініфільмів #людиковальської. Це документальні історії про робітників компанії, розказані ними. Для «Ковальська» було важливо транслювати, що навіть найбільший будівельний холдинг насамперед існує завдяки людям. Концепт маніфестів від працівників втілив цю ідею, а відеоряд, відзнятий у виробничих умовах, доповнив атмосферу.
10 сторінок від Майдану до Арсеналу
10 сторінок від Майдану до Арсеналу
У 2021 році Uklon став партнером Книжкового Арсеналу, а Postmen розробили комунікаційну стратегію, що дала змогу компанії зростати в аудиторії читачів протягом року. Чому читачів? Бо в сучасному місті транспорт і ліжко – два головні місця для читання. Причому перше перемагає: якщо перед сном більшість із нас читає 5–10 хвилин, то середня поїздка Києвом у таксі триває 25 хвилин. Команда почала міряти поїздки не лише в кілометрах, але й у сторінках. Так з’явилося ключове повідомлення: «Читай без зупинок» і ціла кампанія, яка дала змогу Uklon випередити всі інші сервіси поїздок у смартфоні.
V – означає Вакцинація
V – означає Вакцинація
Спільно з МОЗ і Дитячим фондом ООН (ЮНІСЕФ) в Україні агенція розробила айдентику для національної кампанії «Вакцинація від COVID-19». В основі логотипу – форма літери V, яка роками використовується як символ перемоги. Айдентика стала символом вакцинації: її використовують на всіх рівнях державних структур.
Комунікацію доповнила соціальна реклама, виконана Postmen Production. Ролик наочно демонструє, як вакцинація знімає обмеження та буквально відчиняє двері громадського транспорту, культурних і спортивних закладів, ТРЦ і стадіонів.
Матеріал підготовлено за підтримки