Онлайн-конференцію Medical Digital Day проведуть 22 квітня. Подію організовують для маркетологів, агенцій, а також власників, керівників і лікарів, які хочуть просувати медичні клініки та послуги онлайн. На ній 14 спікерів поділяться власними кейсами просування таких установ, як стоматологічна «Клініка Заблоцького», «Лелека», Adonis, «Мати і дитя», «Медіком», CitiDoctor, Clinic DENIS, Porcelain Dent та інших.

НА ІВЕНТІ ПРОВЕДУТЬ ЛЕКЦІЇ НА ТАКІ ТЕМИ:

  • Які існують тенденції цифрового маркетингу
  • Як створити digital-стратегію для приватної клініки
  • Як аналізувати бізнес-процеси й контролювати проєкти
  • Як створити сучасний сайт медичної клініки
  • Які завдання вирішує контент
  • Як використовувати Clubhouse для медицини
  • Для чого потрібні мобільні додатки у сфері Healthcare
  • Як поставити завдання агенції, щоби просувати й запускати медичні послуги

До 31 березня квиток на конференцію можна придбати за 2000 гривень. З 1 до 22 квітня він коштує 2500 гривень, а в день події  3000 гривень. За купівлі трьох квитків діє знижка -10%.

Конференція триватиме 8 годин із перервами. Під час прямого ефіру спікерам можна буде ставити питання. Учасники отримають запис і презентації цієї та попередньої Medical Digital Day, а також знижку на навчання в WebPromoExperts.

«За даними Google Trends, за останні 12 місяців кількість запитів, пов’язаних із медициною, приватними клініками та лікарями, зросла від 160% до 250% в залежності від регіону України та запиту. Пандемія COVID-19 вплинула на загальне зростання користувачів мережі. Можливість швидко знаходити інформацію про клініки, вартість їхніх послуг і відгуки про лікарів швидко стала незамінною. І якщо ваша клініка або приватна практика ще не в мережі, ви вже втрачаєте  клієнтів, репутацію та прибуток», організатори конференції.

Організатори івенту: WebPromoExperts, Webpromo, Collaborator.

зареєструватися

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ WEBPROMO