Як просувати свій блог у TikTok? Онлайн-курс для підприємців, SMM-фахівців і маркетологів
15 березня стартує онлайн-курс «Просування в TikTok» від WebPromoExperts. Його організовують для підприємців, SMM-фахівців і маркетологів, які хочуть розширити свою аудиторію та просуватися в соцмережі TikTok. Серед кураторів: представники Lobods, B91 Targeting Agency, Resolution Agency та інших компаній.
Навчання триватиме 6 тижнів. На курсі розкажуть, як за допомогою відео транслювати повідомлення свого бренда, стежити за популярними трендами та створювати свої. А також учасникам допоможуть створити свою сторінку, побудувати стратегію її просування та збільшити кількість підписників. Спікери будуть давати практичні домашні завдання й пояснювати теоретичний матеріал.
Після проходження курсу учасник зможе:
- Визначити ціль і завдання для каналу в TikTok
- Створювати теми контенту для власного бізнесу
- Писати сценарії під кожен формат креативу
- Знімати та редагувати відеоролики для публікації в TikTok
- Займатись предпродакшном, продакшном і постпродакшном
- Просуватися в мережі TikTok
- Працювати з рекламою
- Спілкуватися зі своєю аудиторією
До 9 березня курс можна придбати зі знижкою -20%. Кількість місць обмежена.
«За прогнозами, уже у 2021 році кількість відвідувань TikTok зросте з 800 мільйонів до 1,2 мільярда щомісяця. Серед його користувачів не тільки підлітки, а й платоспроможна аудиторія від 20 і до 50+ років, які проводять у додатку в середньому 52 хвилини на день. Тому TikTok – ідеальне місце для спілкування з будь-якою цільовою аудиторією, створення контенту зі згадуванням бренда й залучення уваги потенційних клієнтів», – організатори курсу.
Забронювати місцеМАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ WebPromo