15 березня стартує онлайн-курс «Просування в TikTok» від WebPromoExperts. Його організовують для підприємців, SMM-фахівців і маркетологів, які хочуть розширити свою аудиторію та просуватися в соцмережі TikTok. Серед кураторів: представники Lobods, B91 Targeting Agency, Resolution Agency та інших компаній.

Навчання триватиме 6 тижнів. На курсі розкажуть, як за допомогою відео транслювати повідомлення свого бренда, стежити за популярними трендами та створювати свої. А також учасникам допоможуть створити свою сторінку, побудувати стратегію її просування та збільшити кількість підписників. Спікери будуть давати практичні домашні завдання й пояснювати теоретичний матеріал.

Після проходження курсу учасник зможе:

  • Визначити ціль і завдання для каналу в TikTok
  • Створювати теми контенту для власного бізнесу
  • Писати сценарії під кожен формат креативу
  • Знімати та редагувати відеоролики для публікації в TikTok
  • Займатись предпродакшном, продакшном і постпродакшном
  • Просуватися в мережі TikTok
  • Працювати з рекламою
  • Спілкуватися зі своєю аудиторією

До 9 березня курс можна придбати зі знижкою -20%. Кількість місць обмежена.

«За прогнозами, уже у 2021 році кількість відвідувань TikTok зросте з 800 мільйонів до 1,2 мільярда щомісяця. Серед його користувачів не тільки підлітки, а й платоспроможна аудиторія від 20 і до 50+ років, які проводять у додатку в середньому 52 хвилини на день. Тому TikTok  ідеальне місце для спілкування з будь-якою цільовою аудиторією, створення контенту зі згадуванням бренда й залучення уваги потенційних клієнтів», організатори курсу.

Забронювати місце

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ WebPromo