Безкоштовну онлайн-конференцію Digital Agro Day проведуть 11 лютого. Подію організовують для керівників, топменеджерів агрокомпаній, маркетологів та аграріїв, які хочуть розбиратися в основах digital-маркетингу. Серед спікерів: 17 представників Kernel, AgriChain, МХП, BioNorma, Syngenta, Agricom Group та інших агрокомпаній. Вони поділяться власними кейсами та розкажуть про труднощі, з якими стикалися під час просування в інтернеті.

НА ІВЕНТІ ПРОВЕДУТЬ ЛЕКЦІЇ на такі теми:

 Які тренди інтернет-маркетингу в агросфері очікуються у 2021
 Технології та результати збільшення продажів агробізнесу через інтернет
 Як інтегрувати digital-стратегію в загальну стратегію агробренда

 Яка перспектива ринку аграрного e-commerce
 За допомогою яких каналів можна отримувати 2 мільйони переглядів на місяць Як забезпечити ефективний контроль за процесами на підприємстві
 Як залучити покупців на сайт
 Як працює SMM-просування для агросфери
 Які перспективи digital-просування кредитних програм для агросектору

Конференція триватиме 9 годин із перервами. Під час прямого ефіру лекторам можна буде ставити питання.

Участь у конференції безкоштовна для всіх охочих за попередньою реєстрацією. Кожен учасник отримає подарунки від організаторів і партнерів. А запис конференції можна придбати до 11 лютого зі знижкою 15% за промокодом agroday або за 800 гривень у день події.

«Саме від власників бізнесу залежить, буде компанія розвиватися або стояти на місці. Щоби бути поміж лідерів, важливо йти в ногу з часом. Сьогодні digital-просування є найбільш ефективним інструментом розвитку компанії. Сучасній людині важко уявити життя без цифрових технологій, тому компанії повинні адаптувати бізнес під інтереси споживача», організатори конференції.

Організатори івенту – WebPromoExperts, Webpromo, Httpool.

Зареєструватися

МАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ WEBPROMO