Як просувати агробізнес в інтернеті: онлайн-конференція від експертів Kernel та МХП
Безкоштовну онлайн-конференцію Digital Agro Day проведуть 11 лютого. Подію організовують для керівників, топменеджерів агрокомпаній, маркетологів та аграріїв, які хочуть розбиратися в основах digital-маркетингу. Серед спікерів: 17 представників Kernel, AgriChain, МХП, BioNorma, Syngenta, Agricom Group та інших агрокомпаній. Вони поділяться власними кейсами та розкажуть про труднощі, з якими стикалися під час просування в інтернеті.
НА ІВЕНТІ ПРОВЕДУТЬ ЛЕКЦІЇ на такі теми:
Які тренди інтернет-маркетингу в агросфері очікуються у 2021
Технології та результати збільшення продажів агробізнесу через інтернет
Як інтегрувати digital-стратегію в загальну стратегію агробренда
Яка перспектива ринку аграрного e-commerce
За допомогою яких каналів можна отримувати 2 мільйони переглядів на місяць Як забезпечити ефективний контроль за процесами на підприємстві
Як залучити покупців на сайт
Як працює SMM-просування для агросфери
Які перспективи digital-просування кредитних програм для агросектору
Конференція триватиме 9 годин із перервами. Під час прямого ефіру лекторам можна буде ставити питання.
Участь у конференції безкоштовна для всіх охочих за попередньою реєстрацією. Кожен учасник отримає подарунки від організаторів і партнерів. А запис конференції можна придбати до 11 лютого зі знижкою 15% за промокодом agroday або за 800 гривень у день події.
«Саме від власників бізнесу залежить, буде компанія розвиватися або стояти на місці. Щоби бути поміж лідерів, важливо йти в ногу з часом. Сьогодні digital-просування є найбільш ефективним інструментом розвитку компанії. Сучасній людині важко уявити життя без цифрових технологій, тому компанії повинні адаптувати бізнес під інтереси споживача», – організатори конференції.
Організатори івенту – WebPromoExperts, Webpromo, Httpool.
ЗареєструватисяМАТЕРІАЛ ПІДГОТОВЛЕНО ЗА ПІДТРИМКИ WEBPROMO