Карантинні обмеження вплинули на прибутки та принципи роботи закладів HoReCa. Щоб допомогти бізнесу швидше подолати наслідки кризи та залучити до закладів трафік, компанія «METRO Cash & Carry» розробила програму підтримки. В умовах програми мережа гіпермаркетів змінила цінову політику та запропонувала безкоштовні діджитал-інструменти для підтримки готельно-ресторанного бізнесу.
The Village Україна разом із «METRO Cash & Carry» розповідають про чотири інструменти підтримки готельно-ресторанного бізнесу в Україні.
«Ми переконані, що комплексні рішення допоможуть українським ресторанам і готелям швидше подолати наслідки кризи та зберегти бізнес, а їхнім гостям – і далі насолоджуватись улюбленими стравами та бездоганним сервісом. Ми турбуємося про бізнес наших клієнтів і допомагаємо їм, щоб вони також турбувалися про своїх гостей», – каже Тіно Цайске, Генеральний директор «METRO Cash & Carry».
Матеріал підготовлено за підтримки