Нова функція безготівкових чайових у сервісі відгуків Expirenza
Сервіс відгуків і рецензій Expirenza запустив нову функцію Expirenza Чайові. Вона дозволяє відвідувачам закладів залишати безготівкові чайові офіціанту, бармену або майстру напряму. Платформу створили для зручності працівників сфери обслуговування, їхніх клієнтів і власників закладів. Наразі Expirenza об’єднує вже понад 1 000 користувачів.
Для працівників сфери обслуговування та їхніх клієнтів. Гості можуть залишати безготівкові чайові, а кожен працівник має особистий QR-код для їхнього отримання. В особистому кабінеті відображаються всі транзакції та історія виплат. Крім того, кошти надходять на особисту картку майже відразу після переведення.
для власників закладів. В особистому кабінеті можна відстежувати історію транзакцій і виплат, а також аналізувати статистику відгуків і чайових. Expirenza Чайові не потребує POS-терміналу та іншого додаткового обладнання – платформа підтримує Google Pay, Apple Pay та всі сучасні методи оплати. До того ж проведення чайових через платформу полегшує роботу бухгалтерії закладів. Платформа підходить для закладів будь-якого масштабу.
У закладах, що користуються сервісом Expirenza, кожен співробітник отримує персональну картку з QR-кодом.
Залишити чайові через Expirenza можна у Три кроки:
попросіть в офіціанта, бармена чи майстра картку або QR-код на смартфоні;
наведіть камеру смартфона на QR-код;
оберіть запропоновану суму чайових або введіть власну.
Після цього гроші автоматично надійдуть на персональну картку будь-якого банку України, а працівник отримає про це повідомлення.
Власники та гості закладів про Expirenza:
Лєра Бородіна, засновниця Oh my look, Lavla, G.Bar: «Коли я почала займатися б’юті-бізнесом, не здогадувалася, що залишати майстру чайові – нормальна практика. Чомусь у ресторанах ми до цього звикли, а от в інших сферах це викликає подив».
Єгор Петров, дизайнер і співвласник Banda Agency: «Мене бісить, коли не можеш залишити чайові. Оскільки зараз більша кількість оплат кешлес, то відчуваєш себе максимально незручно. Коли є можливість залишити через термінал, то ніяковієш, адже треба оголосити людині суму. Те, що залишати чайові стало складно – нечесно також і до працівників, які звикли частину зарплати отримувати в чайових».
Роман Рємєєв, шеф-сомельє Goodwine: «Коли я дізнався, що Expirenza запускає таку фічу як переведення чайових на картку офіціанту – для мене це стало відкриттям. Тепер я можу спокійно залишати їх карткою, не переживати про те, коли людина їх отримає».
Альона Гудкова, засновниця «Kуража»: «Я – людина-чайові. Залишаю їх абсолютно всім: у таксі, у б’юті сфері, на манікюрі, стилістам. Але я б хотіла всі чайові залишати за допомогою картки – для мене це питання безпеки та гігієни».
Ігор Сухомлин, ресторатор: «Expirenza Чайові – класне рішення. Воно комфортне, технологічне та просте у використанні. Легко можна подякувати за хорошу роботу, а людина на наступний день отримає гроші на власну карту. Ми використовуємо сервіс у «Mimosa Brooklyn Pizza» та отримуємо лише хороші відгуки».
Володимир Дантес, співак: «Чайові – це дуже важлива складова системи роботи сфери послуг, а можливість їх залишати карткою дає гарантію, що гроші перераховано напряму людині, якій ти хотів віддячити».
Матеріал підготовлено за підтримки Expirenza