Що буде на конференції для маркетологів UADIGITALS-2019
21 і 22 березня у Києві проведуть щорічну конференцію про інтернет-рекламу UADIGITALS-2019. Організатори – Всеукраїнська Рекламна Коаліція, UA Mobile і CF Digital. Уперше конференція відбулася у 2011 році.
Основне завдання конференції, за словами організаторів, зробити діджитал доступним і зрозумілим інструментом не тільки для рекламників, а й для споживачів. Головний слоган події – «Дізнайся, за що сплачуєш».
Конференція триватиме два дні. Близько сотні спікерів розкажуть, як зробити рекламу більш якісною та ефективною і як розвивати відділ маркетингу, щоб він діяв максимально ефективно в сучасних умовах.
Очікують понад 400 учасників і близько 30 спікерів щодня. Серед інших на конференції виступлять: Роман Гавриш, співзасновник Aimbulance; Анна Захараш, директорка із корпоративних комунікацій «Київстар»; Ярослав Ведмідь, засновник Postmen, Євген Кудрявченко, засновник Vintage Web Production.
Кому буде корисною конференція UADIGITALS-2019:
власникам інтернет-бізнесу;
маркетологам і піарникам;
рекламним агентствам;
усім, хто причетний до створення і виробництва реклами.
Також на конференції буде діяти виставка успішних українських стартапів StartUp Expo і круглий стіл на тему «Антіфрод». Провідні фахівці обговорять, як уникнути фрод-трафіку і що робити, якщо це вже сталося.
Вартість участі – від 3 000 до 7 000 гривень
Щоб отримати знижку 15%, введіть промокод «The Village»
Матеріал підготовлено за підтримки UADIGITALS-2019