27 червня креативна агенція Banda організовує власну креативну конференцію «НЕКАКТУС». Захід відбудеться на колишньому заводі «Тетрапак», він розрахований на 2 500 гостей. На конференції виступатимуть співвласники агентства – Паша Вржещ, Ярослав Сердюк, Єгор Петров.

Майже всі квитки на подію продали, не анонсуючи ні спікерів, ні програми заходу. «Розпочали продаж квитків і промо конференції за місяць до події, хоча нам сказали, що треба було за три або й шість. Хвилювалися, адже це наш перший досвід проведення івенту такого масштабу. Аж раптом оп – і sold out», – розповідають у Banda.

Ми розпитали в креативного директора Banda Паші Вржеща, у чому ідея формату, чи буде анонсовано програму та скільки грошей вони зароблять чи втратять. Стиль розмови Паші збережено.

 Підпишись на THE VILLAGE УКРАЇНА В TELEGRAM – усі головні тексти тут.

На українському ринку достатньо конференцій, які розповідають, як працювати зі стратегією, креативом і контентом. Чому ви вирішили піти у цьому напрямку?

«НЕКАКТУС» – це велика креативна дурня. Серйозних та успішно-корисних конференцій у Києві вже достатньо. А ось неправильних не так уже й багато. Ми віримо: що більше людей та компаній будуть використовувати креативність для вирішення своїх завдань, то щасливішими та більш успішними усі будуть. Хочемо зробити івент, який буде об’єднувати, навчати та привертати увагу до креативної індустрії. Цікаво показати, що сама конференція може бути іншою – не формальною, а творчою та веселою. Це можливість показати творчість так, як вона відбувається у нас в агенції.


Цікаво показати, що сама конференція може бути іншою – не формальною, а творчою та веселою


Кому належить ідея зробити конференцію?

З цією ідеєю ми носились досить давно. Весь час думали: треба й нам уже щось робити. Але не робили. Вкотре згадали наприкінці весни. На осінь відкладати не стали, тому що там знову буде купа справ. Подивилися в календар, подумали, що добре було б організувати подію у червні, поки всі ще в Києві. Типу: «А давай краще напряжемося та зробимо щось зараз, ніж будемо знову відкладати». Для нас не робити зовсім – складніше, це більше тисне на нас, ніж зробити швидко та з енергією. Дату 27 червня обрали за місяць до події. Спочатку нам подобалося 28 червня, але тоді згадали, що Єгор (співвласник агенції, Head of Art) їде цього дня.

Коли вирішили робити івент, зібралися та зрозуміли, що процес якось не йде. Тоді збагнули, що треба обрати назву. З’являється назва – з’являється проєкт. І тоді вже розумієш, чим займаєшся, є і настрій, і розуміння, як вести комунікацію.

Ми дуже не хотіли брати серйозну назву. Не хотілося назв, пов’язаних з поліпшеннями, динамікою, зростанням, трансформаціями й таке інше. Нам хотілося і це зробити по-іншому. Нехай навіть неправильно і погано, але точно не так, як треба. Пам’ятаю, в момент обговорення поруч якраз опинився кактус. І хтось запропонував назвати конференцію «КАКТУС». Я тоді подумав: «Прикольно, слово таке просте, колюче, щось в ньому є». Покрутили ним, посміялися, а потім прийшло: «О, а давай «НЕКАКТУС!». Тому що все, що ти не робиш – це ж усе НЕКАКТУС». Так народилася ідея з назвою.

Що саме означає у вашому випадку «креативна конференція»? Йдеться тільки про формат навчання чи й про формат події?

Для нас креативна конференція – це івент, який роблять креативні люди для креативних людей. Ми від початку й до кінця будемо про творчість. Те, як ми працюємо над івентом, як його просуваємо, як формуємо програму, зокрема хорошу музичну програму. Намагаємося, щоб у всьому відчувався наш підхід.

До лекцій додали музику. Так у нас буде і контент, і вечірка. Хочемо, щоб було весело та легко, без формальностей і церемоній. Мріємо, щоб кожен, хто прийде на «НЕКАКТУС», почувався добре і був собою справжнім.


Не хотілося назв, пов’язаних з поліпшеннями, динамікою, зростанням, трансформаціями й таке інше


Усі 2 500 квитків продали за два тижні до події, водночас ви навіть не оголошували програму конференції. Як думаєте, чому людям це так цікаво?

З квитками для нас був великий сюрприз. Часу на промо та продаж справді було мало. Вийшло так, що квитки закінчилися, а рекламну кампанію зупиняти шкода. Нам вона дуже подобається.

Думаємо, що конференцій з іншою енергією (як «НЕКАКТУС») не так уже багато, хоча конференцій загалом вистачає. Коли робиш щось, що не вписується в рамки, це стає цікавим. І відразу питання: «А що, так можна?». А ми й самі не знаємо. Нам просто цікаво це спробувати. Думаємо, людям теж хочеться доторкнутися та дізнатися, що і як. Можна сказати, це експеримент – і для тих, хто організовує подію, і для наших гостей. Точно ясно, що буде щось дивне. І веселе. Це, напевно, і притягує.

Ви плануєте розповісти деталі щодо програми чи це має бути несподіванкою для аудиторії?

У нас виходить формат антиконференції. Він дивний, тому для всіх програма стане сюрпризом. Програма «НЕКАКТУСА» – не про розклад. Хочемо, щоб усе нагадувало зустріч із хорошими друзями. Ти не плануєш усе за чітким розпорядком, коли просто хочеш побачитися з приятелями. Але точно знаєш, що з цими людьми буде весело та цікаво. Хочемо ось це відчуття перенести в формат події.


Хочемо, щоб усе нагадувало зустріч із хорошими друзями


Яка фінансова модель у конференції? Ви планували заробити на події?

Фінансової моделі немає жодної, тому що спочатку ми вирішили зробити івент, а вже потім у процесі дізнавалися, скільки на це все піде. За попередніми підрахунками, ми втратимо близько 300 000 гривень. У нас є ідея, як закрити цю дірку. Можна випустити 1 000 квитків по 3 000 гривень для тих, хто сильно спізнився, але хоче потрапити на івент і готовий фінансово підтримати Велику креативну дурню. Але поки що це точно не про заробіток. Узагалі після події нам цікаво порахувати фінальний бюджет і підбити підсумки. З радістю поділимося цією інформацією.

Це разова активність чи ви плануєте розвивати формат?

Нам важливо подивитися, як усе в підсумку вийде. Бачимо за квитками, що інтерес до події дуже великий. І нам самим теж усе це цікаво. Але ми ніколи не робили такого й не знаємо, чи вийде в нас добре. Але зробимо все, щоб таки вийшло.

Було б круто проводити такі конференції часто, зробити з цього формат і готуватися до нього заздалегідь. Якщо нам усе вдасться, наступного року постараємося зробити все вдвічі масштабніше.

Хочеться, щоб у людей було розуміння, що на цьому івенті точно добре. Хочемо створити місце для спілкування креативних людей. Якщо «НЕКАКТУС» стане таким майданчиком, ми будемо дуже-дуже задоволені.


Якщо нам усе вдасться, наступного року постараємося зробити все вдвічі масштабніше


Скільки людей залучено в організацію?

Я, Ярик та Єгор (співвласники агенції) займаємося ідейною частиною івенту. Намагаємося багато робити руками. Нам допомагає наша команда: менеджери Женя Дворецька, Альона Зикова, Лєна Заєць, Діма Адабір, Денис Герасько, а ще дизайнери – Юра Русовський, Женя Величев, Льоша Приліпка. Катя Тригуб займається спілкуванням з медіа. І наші друзі: Олег Томін став режисером ролика. Філ Стручков організовує сам івент. Сергій Вовк допоміг із запрошенням європейського артиста. The Village Україна допомагає з медіапідтримкою заходу.

Великий шматок роботи робить івент-агентство Friends Recommend Agency та діджитал-команда ROIBOY. Ще ми смикаємо багатьох наших друзів, щоб вони підказали, як працювати зі спонсорами, як привезти артистів. Нам подобається залучати до процесу побільше людей. Не соромимося питати та просити про допомогу. Так цікавіше.

КОЛИ

27 червня о 14:00

ДЕ

вулиця Межигірська, 82

Facebook