Ділова етикаЯк попросити підвищення та робити компліменти: 10 питань про ділове спілкування
Як робити компліменти й чи варто телефонувати після 21:00
Чому потрібно потискувати жінкам руку під час зустрічі, як розділити чек компанії в закладі та як коректно реагувати на сльози. Збираємо 10 текстів «Ділової етики», у яких вирішуємо суперечливі питання.

Чому потрібно потискувати руку жінкам під час зустрічі
У діловому спілкуванні чоловікам заведено потискувати руку під час зустрічі. Проте часом у колі, де є й чоловіки, і жінки, потискають руку лише першим. Чому важливо також потискувати руку жінкам і як коректно це зробити, розповідають експертки.

Як розділити чек на компанію в закладі
Після зустрічі з друзями в кафе виникає питання, як справедливо розділити чек на компанію. Ділити спільний рахунок порівну чи нехай кожен платить за себе? Розповідаємо, як розділити чек під час спільного обіду.

Що робити, якщо не сподобалася їжа в закладі
Їжа в закладах не завжди виправдовує очікування відвідувачів. Ділимося порадами, як коректно сказати офіціантові, що страва не сподобалася.

Чи можна телефонувати людям після 21:00
Часом робочі питання виникають і пізно ввечері, але вирішити їх потрібно негайно. З’ясовуємо, чи варто телефонувати людям після 21:00 і коли це справді виправдано.

Досить плакати: як коректно реагувати на сльози
Що робити, коли плаче близька людина, колега чи незнайомець на вулиці? Разом з психологинею пояснюємо, як реагувати на плач і які слова можуть заспокоїти людину, яка плаче.

Та, ні, напевно: як відмовляти людям
Говорити «ні» − важливе вміння, щоб не витрачати свої ресурси дарма, навіть якщо друзі дуже просять допомогти. Водночас в українській діловій культурі відмову часом сприймають як грубість. Як навчитися казати «ні» на пропозиції й проєкти, які не цікавлять, діляться експерти й психологиня.

Незручне питання. Як говорити про підвищення зарплати
Тема грошей у пострадянському просторі є консервативною. Можливо, тому нам іноді складно говорити з керівництвом про підвищення зарплати. Коли найкраще говорити про підвищення, як підготуватися до розмови та що не варто робити під час розмови, дізнаємося в психотерапевта й HR-менеджерки.

Як отримати знижку в магазинах
Дістати знижку в магазинах не так складно, як здається на перший погляд: варто домовлятися з дизайнерами чи знайомими брендами. Навіть у масмаркетних магазинах можна отримати 5−15% знижки. Про ці й інші лайфхаки розповідають експертки.

Їсти чи не їсти: Чи можна обідати під час ділової зустрічі
Ділову зустріч вирішили провести в кафе чи ресторані, але перед цим не встигли поїсти. Чи доречно обідати, обговорюючи робочі питання, говоримо з експертами.

«Ти так схудла!» Як не варто робити компліменти
Комплімент – універсальний спосіб поліпшити настрій співрозмовнику. Компліменти не мають гендерних переваг чи установок, вони повинні бути оригінальними, щирими й недвозначними. Існують й антикомпліменти. Як їх уникнути, розповідає експертка з етикету.