БізнесRiot Division, Syndicate Original і Sammy Icon про участь у європейських трейдшоу
Три українські бренди розповідають, як виходять закордонні ринки
The Village Україна спілкується з трьома брендами повсякденного одягу, які намагаються закріпитися на Заході. Syndicate Original розповідають про участь у (capsule) Show у Парижі, а Riot Division і Sammy Icon – про SEEK і Bright Tradeshow у Берліні.
Антон Або
арт-директор Syndicate Original
Syndicate Original – український виробник одягу. В асортименті нашого магазину, зокрема, футболки, сорочки, куртки, світшоти та штани. Від моменту заснування ми планували виходити на закордонний ринок, тому розвивали цю стратегію паралельно з формуванням продажів на локальному ринку. У європейських виставках ми беремо участь з 2014 року.
Цьогоріч у Парижі паралельно проходило близько п’яти виставок, а також паризький тиждень моди. Тому до міста з'їхалися баєри з усього світу. З одного боку, це добре. Проте водночас через таку кількість подій новим брендам було непросто привернути до себе увагу.
Паризька виставка (capsule) Show відрізняється від інших подібних заходів насамперед тим, що здебільшого вона приймає баєрів із Азії. Зокрема, це Японія, Корея і Китай. Для нас це дуже важливий ринок.
На виставці ми взяли участь у стенді Highsnobiety – це авторитетний ресурс, присвячений моді. Їх стенду Under the Radar завжди приділяється особлива увага. По-перше, завдяки цьому ми отримали додаткову інформаційну та фінансову підтримку. По-друге, це передбачало нові знайомства і пропозиції співпраці.
Варто зазначити, що на подібні виставки баєри їдуть, в першу чергу, щоб познайомитися з брендом. Для багатьох із них важлива особиста комунікація, адже їм цікавий не сам бренд, а люди, які за ним стоять. Саме тому багато питань вирішуються вже на вечірках, що проходять після виставки. Там комунікація відбувається в неформальній атмосфері. А вже тоді укладаються контракти.
Нову колекцію ми зробили практично за два тижні, хоча певні напрацювання у нас вже були. Як ми намагалися адаптувати товари для іноземного ринку? Намагалися спростити речі і зробити акцент на графіку. Створюючи колекцію, ми згадали про перший етап розвитку інтернету, а також надихнулися веб-панком і DIY-естетикою.
Андрій Титаренко
фахівець із маркетингових комунікацій Riot Division
Riot Division хоче бути міжнародним брендом, зробленим в Україні. Це наше завдання номер один.
Цьогоріч ми уже вдруге взяли участь у трейд-шоу SEEK у Берліні. Уперше, в січні 2017 року, ми їхали на виставку, аби просто подивитися, як це відбувається. При цьому щодо контактів і замовлень ні на що особливо не сподівалися. Однак врешті домовилися про співпрацю із двома німецькими магазинами, магазином у Тайвані і великою мережею із Гонконга.
Трейдшоу у Європі – це захід у форматі business-to-business. Тобто він орієнтований передусім на комунікацію між бізнесами. Зазвичай 80% відвідувачів є баєрами. Це представники магазинів, дистриб’юторів, виробників тканин тощо. Найголовніше – не мовчати, а активно знайомитися з усіма, хто підходить до стенду.
SEEK – це насамперед бізнес. Але водночас це й маркетингова подія. Ти не можеш приїхати сюди один раз і продовжити працювати з новими клієнтами протягом тривалого часу.
Участь кожного сезону – це ознака стабільності і розвитку брендів. У такий спосіб чимало великих дистриб’юторів приглядаються до молодих брендів і перевіряють, чи вони можуть видавати стабільний продукт.
Нова колекція – секрет, про який ми наразі не можемо говорити. Але я можу розповісти про одну куртку, яку ми збираємося у вересні виводити на Kickstarter. Це четверте покоління нашої Wrapping Parka – бестселера із колекції весна-літо. Старт краудфандингової кампанії ми плануємо на початок вересня.
Філіп Литвинов
співзасновник і бренд-менеджер Sammy Icon
Ми робимо яскраві різнопарові шкарпетки. Особливістю бренду Sammy Icon є наявність персонажа-символа Семмі. За нашим задумом, він є богом, який під час своїх пригод вигадує дизайни шкарпеток. Ми виробляємо продукцію як в Україні, так і в Туреччині.
Цього року ми вперше взяли участь у двох трейд-шоу в Берліні: Bright Tradeshow та Panorama Berlin. Ми вперше побували на двох подібних подіях паралельно. Протягом останніх трьох років представляли себе лише на Bright.
Трейдшоу – це події, які збирають баєрів з усієї Європи, а також Сполучних Штатів та Азії. Наприклад, на Bright представлені здебільшого streetwear-бренди. Із найвідоміших – Vans, Levi’s Skateboarding, Thrasher. Своєю чергою, Panorama цікавлять насамперед бренди аксесуарів.
Наша головна мета на подібних заходах – підписувати контакти з баєрами та збільшувати дистрибуцію в Європі. Адже участь у трейдшоу є найбільш дієвим способом це робити.
Понад те, оскільки ми «світимося» на подібних заходах вже не вперше, нас починають впізнавати. А це, своєю чергою, допомагає налагоджувати зв`язки із потенційними покупцями.
Ми намагались виходити на ринок ЄС і без участі в трейдшоу, але це майже неможливо. Без особистого знайомства, зареєстрованої в ЄС фірми, європейського банківського рахунку, можливості поговорити по телефону баєри чи дистриб’ютори зазвичай не довіряють бренду. До того ж конкуренція в Європі дуже велика, і вашому потенційному партнеру легше знайти нові бренди для співпраці.
Ми представляємо колекції наступної весни на виставках і також наступної осені. Незабаром ми покажемо невеличкі тизери на своїй сторінці у Facebook.